
Στον στόλο της PAO Sovcomflot (SCF Group) εντάχθηκε το νεότευκτο «SCF Barents», πλοίο μεταφοράς LNG, με μεταφορική ικανότητα 174.000 κ.μ. Η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, το οποίο και ξεκίνησε για το παρθενικό του ταξίδι την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Sovcomflot, το πλοίο έχει ναυλωθεί από θυγατρική του ενεργειακού κολοσσού Shell. Η τελετή ονοματοδοσίας έλαβε χώρα στις 10 Σεπτεμβρίου, με το πλοίο να παίρνει το όνομά του από τον εξέχοντα Ολλανδό πλοηγό και εξερευνητή Willem Barents. Στην τελετή ήταν παρόντες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του SCF Group, Igor Tonkovidov, ο πρόεδρος της Shell Russia, Cederic Cremers, και εκπρόσωποι των τριών τραπεζών (ING Bank, KfW IPEX-Bank, και Crédit Agricole) που χρηματοδότησαν τη ναυπήγηση του πλοίου.
Το «SCF Barents» αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά πλοίο της νέας γενιάς Atlanticmax, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. Στην παραγγελία των πλοίων αυτών προχώρησε το SCF Group το 2018. Το πρώτο πλοίο, «SCF La Perouse», παραδόθηκε στην εταιρεία τον Φεβρουάριο του 2020.
Ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμων τους, ενώ τους επιτρέπει να ευθυγραμμίζονται απόλυτα με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που διέπουν τη ναυτιλία. Επιπλέον, τα εν λόγω πλοία είναι από τα πρώτα παγκοσμίως τα οποία διαθέτουν «boil-off gas partial re-liquefaction systems». Τα συστήματα αυτά μειώνουν σημαντικά τις απώλειες φορτίων κατά την πλεύση καθώς και κατά την αναμονή σε λιμενικές εγκαταστάσεις.
Φωτό: sovcomflot.ru
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ