
Η ανάγκη της κυβέρνησης του Κουβέιτ να εγκρίνει έναν νόμο για το δημόσιο χρέος που θα της επέτρεπε να δανειστεί 20 δισ. δηνάρια ($65,3 δισ.) για 30 χρόνια «εξακολουθεί να είναι επείγουσα και απαραίτητη», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών του εμιράτου, Barak al-Shitan.
Η αρμόδια κρατική επιτροπή της χώρας πρότεινε επίσης τη μείωση της περιόδου δανεισμού, πρόσθεσε ο ίδιος έπειτα από συνάντηση με τους νομοθέτες της χώρας.
Το δημόσιο χρέος του Κουβέιτ δεν θα ξεπερνούσε το 60% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και τα έσοδα θα προορίζονταν για έργα υποδομής και ανάπτυξης, ενώ τώρα η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να μειωθεί κατά το ήμισυ το ανώτατο όριο του δημόσιου χρέους, ως μέρος των προτεινόμενων τροποποιήσεων σε έναν νόμο που πασχίζει να προωθήσει το κοινοβούλιο.
Το Κουβέιτ διαθέτει ρευστότητα αξίας 2 δισ. δηναρίων ($6,6 δισ.), η οποία όμως δεν αρκεί για να καλυφθούν οι κρατικοί μισθοί μετά τον Οκτώβριο.
«Η κυβέρνηση αποσύρει από το Ταμείο Γενικών Αποθεματικών της με ρυθμό 1,7 δισ. δηναρίων τον μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι η ρευστότητα θα εξαντληθεί σύντομα εάν οι τιμές του πετρελαίου δεν βελτιωθούν και εάν το Κουβέιτ δεν μπορεί να δανειστεί από τοπικές και διεθνείς αγορές», ανέφερε ο αξιωματούχος του εμιράτου.
Η επιτροπή πρότεινε τη μείωση του ορίου από 20 δισ. δηνάρια ($66 δισ.) σε 10 δισ. δηνάρια, δήλωσε η επικεφαλής της επιτροπής, Safa al-Hashem.
Το Κουβέιτ βιώνει μία από τις χειρότερες οικονομικές κρίσεις λόγω του Covid-19 και της πτώσης των τιμών του πετρελαίου ‒ δεδομένου ότι το πετρέλαιο είναι η βασική πηγή χρηματοδότησης του γενικού προϋπολογισμού. Πριν από αυτό, το έλλειμμα στο Κουβέιτ αναμενόταν να φτάσει τα 7,7 δισ. KWD ($25 δισ.) για το οικονομικό έτος από την 1η Απριλίου έως τις 31 Μαρτίου.
Φωτό: Noufal Ibrahim/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…

Εν μέσω του θερμού καλοκαιρού και εν αναμονή του ψυχρού χειμώνα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Γηραιά Ήπειρο συνεχίστηκαν με αμείωτο ρυθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ