
Οι κινεζικές εισαγωγές LNG αυξήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, ωστόσο με έναν βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με αυτές των πρόσφατων μηνών, καθώς η μειωμένη βιομηχανική δραστηριότητα εν μέσω σημαντικής αύξησης των κρουσμάτων της πανδημίας οδήγησε σε μείωση της ζήτησης.
Πιο συγκεκριμένα, η Κίνα παρέλαβε 5,03 εκατ. τόνους LNG τον περασμένο Ιούλιο, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 4%. Ωστόσο, οι κινεζικές εισαγωγές του Ιουλίου ήταν μειωμένες κατά 19% και 29,2% συγκριτικά με τον Μάιο και τον Ιούνιο αντίστοιχα.
Οι κινεζικές εισαγωγές φυσικού αερίου μέσω αγωγών μειώθηκαν κατά 23,2%, στους 2,31 εκατ. τόνους, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019. Πρόκειται μάλιστα για τον πέμπτο συνεχή μήνα μειωμένων παραλαβών μέσω αγωγών.
Από αρχές του έτους, οι εισαγωγές LNG της Κίνας παρουσιάζουν αύξηση, παρά τις δυσμενείς συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η ζήτηση για φυσικό αέριο μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουνίου καταγράφει ετήσια πτώση 7,8%, οι εισαγωγές έχουν ενισχυθεί το διάστημα αυτό κατά 11,7%, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Argus Media.
Ένας σημαντικός αριθμός βιομηχανιών στην Κίνα επιβράδυναν τις δραστηριότητές τους τον Ιούλιο, καθώς τα κρούσματα του Covid-19 παρουσίασαν αύξηση. Απόρροια αυτού ήταν η ζήτηση να μειωθεί περαιτέρω, ενώ οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν συγκριτικά με τα επίπεδα του Μαΐου και του Ιουνίου.
Μια μείωση της εγχώριας παραγωγής φυσικού αερίου της Κίνας θα οδηγήσει Κινέζους αγοραστές να αυξήσουν τον όγκο των εισαγωγών LNG. To κινεζικό National Energy Administration (NEA) δημοσιοποίησε έκθεση στην οποία εκτιμά ότι η εγχώρια παραγωγή θα αυξηθεί κατά 4,9% φέτος. Εντούτοις, η παραγωγή μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουλίου αυξήθηκε κατά 9,6%, εξέλιξη που υποδεικνύει ότι ο ρυθμός αύξησης της παραγωγής θα πρέπει να μειωθεί κατά 1,8% μεταξύ Αυγούστου-Δεκεμβρίου, προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις του NEA.
Φωτό: Marshall Wolfe/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ