
Η Αυστραλία εισήλθε και τυπικά σε ύφεση, για πρώτη φορά από το 1991, καταγράφοντας συρρίκνωση της οικονομίας της κατά 7% του ΑΕΠ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, με βάση τα επίσημα δεδομένα που δημοσιοποιήθηκαν.
Πρόκειται για την πιο απότομη συρρίκνωση της οικονομίας που έχει διαπιστωθεί ποτέ μέσα σ’ ένα τρίμηνο στη χώρα αυτή, που κατέγραφε ανάπτυξη για τριάντα χρόνια, μένοντας ανεπηρέαστη ακόμη και από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση του 2008, σύμφωνα με την αυστραλιανή στατιστική υπηρεσία. Μια χώρα εισέρχεται σε ύφεση τυπικά όταν συμπληρώσει δύο συναπτά τρίμηνα συρρίκνωσης της οικονομίας της· η αυστραλιανή οικονομία είδε τη δραστηριότητα να υποχωρεί κατά 0,3% το πρώτο τρίμηνο.
Παράλληλα οι αρχές στην πολιτεία Βικτόρια, που έχει μετατραπεί σε επίκεντρο της πανδημίας του κορονοϊού στην Αυστραλία, ανακοίνωσαν ότι τις προηγούμενες 24 ώρες κατέγραψαν έξι θανάτους εξαιτίας της COVID-19 και 90 επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη ημέρα με διψήφιο αριθμό μολύνσεων, κάτι που ωθεί τις αρχές να μιλούν για το ενδεχόμενο χαλάρωσης των αυστηρών περιοριστικών μέτρων, ώστε να ανοίξουν ξανά τομείς της οικονομίας που τελούν σε αναστολή.
Τον περασμένο μήνα, είχαν καταγραφεί ως και πάνω από 700 κρούσματα μέσα σε μία ημέρα.
Η Μελβούρνη, πρωτεύουσα της Βικτόριας και δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, μπήκε στην τέταρτη από τις έξι εβδομάδες του lockdown. Οι πολιτειακές αρχές θα ανακοινώσουν την Κυριακή το χρονοδιάγραμμα χαλάρωσης των περιορισμών.
Η πολιτεία Κουίνσλαντ έκανε λόγο για δύο κρούσματα μόλυνσης από τον κορονοϊό, και τα δύο συνδεόμενα με προηγούμενες επιβεβαιωμένες περιπτώσεις.
Συνολικά η Αυστραλία καταγράφει ως αυτό το στάδιο της πανδημίας σχεδόν 26.000 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 – το 75% εξ αυτών στη Βικτόρια – και 663 θανάτους εξαιτίας της COVID-19.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: James Ross/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ