
Η πιστοληπτική ικανότητα κολοσσών της αεροπορικής βιομηχανίας επίσης έχει πληγεί από την πανδημία του κορονοϊού, όπως καταδεικνύει νέα έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).
Πιο συγκεκριμένα, η IATA συνέκρινε την πιστοληπτική ικανότητα των 40 κορυφαίων εταιρειών του κλάδου πριν και μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, σε μια προσπάθεια να αξιολογήσει τον αντίκτυπο του Covid-19 στην οικονομική βιωσιμότητα των αεροπορικών εταιρειών.
Αναμφίβολα, η αεροπορική βιομηχανία πλήττεται βάναυσα από την κρίση, καθώς οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και το κλείσιμο των συνόρων σε πολλές χώρες ουσιαστικά «καθήλωσαν» στο έδαφος την πλειονότητα των αεροπορικών εταιρειών.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση της ΙΑΤΑ, πριν από την κρίση η πιστοληπτική ικανότητα του 80% του δείγματος των εταιρειών ξεπερνούσε τη βαθμίδα Β+, ενώ η μέση αξιολόγηση κινούνταν σε ένα εύρος βαθμίδων μεταξύ BB+ και ΒΒ-. Παρά το γεγονός ότι η βιομηχανία επιχείρησε να αντιδράσει γρήγορα στη σφοδρή κρίση μέσω μείωσης των δαπανών, η κατακόρυφη πτώση στη ζήτηση επιδείνωσε τη ρευστότητα και τις οικονομικές προοπτικές του κλάδου.
Ως εκ τούτου, με την έξαρση του κορονοϊού, η μέση αξιολόγηση για τις 40 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες μετατοπίστηκε στην κατηγορία «highly speculative» (υψηλού κινδύνου ‒ υψηλής κερδοσκοπίας). Τέλος, πολλές εταιρείες είδαν την αξιολόγηση της πιστοληπτικής τους ικανότητας να υποχωρεί στην κατώτερη βαθμίδα, αντανακλώντας υψηλό επενδυτικό ρίσκο.
Φωτό: StockSnap/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ