
Στη δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2020 προχώρησε η GasLog Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε στο Q2 κύκλο εργασιών €158,8 εκατ., στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι ($154,2 εκατ.), ενώ κατέγραψε ζημίες $13,4 εκατ., έναντι $10,5 εκατ. πέρυσι.
Σε επίπεδα εξαμήνου, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα $324,8 εκατ. με ζημίες $52,8 εκατ. ενώ το ίδιο διάστημα του 2019 τα αντίστοιχα νούμερα ανέρχονταν σε $320,8 εκατ. και $4,6 εκατ. Μέρος των ζημιών προήλθαν από την εγγραφή απομείωσης αξίας $22,5 εκατ. σε ορισμένα πλοία με steam turbine propulsion.
Οι προσυμφωνημένες ναυλώσεις για το υπόλοιπο του 2020 αναμένεται να εισφέρουν έσοδα $294,4 εκατ. με ποσοστό κάλυψης του στόλου στο 82,2%. H Gaslog μέσα στο δεύτερο τρίμηνο παρέλαβε δύο πλοία, το GasLog Windsor, το GasLog Wales, ενώ τον Ιούλιο παρέλαβε και το GasLog Westminster.
Επιπλέον, η εταιρεία προέβη σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτική τοποθέτηση μέσω της έκδοσης 14,4 εκ μετοχών, συγκεντρώνοντας συνολικά $36 εκ.
Ο Peter G. Livanos, Πρόεδρος της GasLog, δήλωσε: «Το δεύτερο τρίμηνο έδειξε και πάλι την ανθεκτικότητα της GasLog παρά τις συνεχιζόμενες δυσκολίες που δημιουργεί η πανδημία του Covid-19. Η δομημένη και πλήρως χρηματοδοτούμενη ανάπτυξή μας αποδίδει όπως είχε προγραμματιστεί, έχοντας σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη μείωση των λειτουργικών και γενικών εξόδων μας, καθώς και του κόστους εξυπηρέτησης του χρέους μετά τις πρόσφατες αναχρηματοδοτήσεις βελτιώνοντας σημαντικά τη ρευστότητά μας».
Ο Paul Wogan, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε από την μεριά του: «Παρά τις τρέχουσες προκλήσεις στο λειτουργικό και εμπορικό περιβάλλον μας, πετύχαμε σταθερή απόδοση από έτος σε έτος κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και πετυχαίνοντας σχεδόν 100% χρήση του στόλου μας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, το GasLog Windsor και το GasLog Wales, τα δύο παραδόθηκαν εγκαίρως και με συμφωνίες μακροπρόθεσμης χρονοναύλωσης με αντισυμβαλλόμενους υψηλής ποιότητας. […]
«Εξακολουθώ να εντυπωσιάζομαι με την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων μας σε αυτές τις αβέβαιες στιγμές, ιδιαίτερα τους ναυτικούς μας, πολλοί από τους οποίους έχουν μείνει μακριά από τις οικογένειές τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Παρόλο που έχουμε σημειώσει πρόοδο στις αλλαγές του πληρώματος από την έναρξη της επιδημίας του Covid-19, η πρόοδος είναι πιο αργή από ό,τι ελπίζαμε, καθώς πολλές χώρες παραμένουν απρόθυμες να επιτρέψουν στα πληρώματα να επιβιβαστούν και να αποβιβαστούν μέσω των λιμένων τους. Καθώς οι ναυτικοί μας παρέχουν ζωτικής σημασίας εργασία στον κόσμο, πιστεύω ότι πρέπει να αναγνωριστούν ως βασικοί εργαζόμενοι ώστε η υγεία και η ευημερία τους να αναγνωρίζονται και να γίνονται σεβαστά από όλα τα ναυτικά έθνη και να αναγνωρίζονται ως προτεραιότητα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ