
Ο πετρελαϊκός κολοσσός Gazprom Neft αποτελεί πλέον την πρώτη ρωσική εταιρεία ενέργειας η οποία γίνεται μέλος της Society for Gas as a Marine Fuel (SGMF), ΜΚΟ για την προώθηση του φυσικού αερίου ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Η SGMF διαθέτει περισσότερες από 140 εταιρείες-μέλη, που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως αυτοί του bunkering και της διαχείρισης υποδομών LNG, ενώ ενεργά συμμετέχουν και ναυτιλιακές εταιρείες. Η ΜΚΟ λειτουργεί από το 2013 και αποτελεί συμβουλευτικό μέλος του IMO.
Ο General Manager της SGMF, Mark Bell, αφού καλωσόρισε την Gazprom Neft, δήλωσε ότι «προάγουμε τις ασφαλέστερες πρακτικές για τη χρήση του φυσικού αερίου ως ναυτιλιακού καυσίμου και η συμμετοχή της Gazprom Neft αποτελεί άλλο ένα βήμα προς την ευρεία υιοθέτηση της χρήσης του LNG».
Παράλληλα, ο γενικός διευθυντής της Gazpromneft Marine Bunker, Alexei Medvedev, δήλωσε ότι «τα οικολογικά οφέλη του LNG συνιστούν ότι διαθέτει πολλές δυνατότητες ως ναυτιλιακό καύσιμο, ενώ πληροί και τις προϋποθέσεις της Διεθνούς Σύμβασης MARPOL-2020 σχετικά με την περιεκτικότητα θείου και αζώτου. Αν προσθέσουμε και την ενεργειακή αξία, σε συνδυασμό με την οικονομική του βιωσιμότητα, το LNG γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό σε σχέση με τα άλλα καύσιμα».
Η Gazprom Neft δραστηριοποιείται ενεργά στην ανάπτυξη του LNG bunkering της ρωσικής αγοράς, έχοντας επίσης προβεί στην εφαρμογή του ISO 20519:2017, προδιαγραφής για το bunkering πλοίων καύσης LNG. Τέλος, η Gazpromneft Marine Bunker έχει προβεί και στην υλοποίηση project σχετικά με την ανάπτυξη ενός πλοίου LNG bunkering, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης διαδικασιών «deck-to-deck» bunkering στα περισσότερα λιμάνια της Βαλτικής Θάλασσας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ