
Η Νορβηγία απαγόρευσε από σήμερα σε όλα τα κρουαζιερόπλοια που μεταφέρουν πάνω από 100 ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου και του πληρώματος, να ελλιμενίζονται και να αποβιβάζουν τους επιβάτες τους, μετά τα δεκάδες κρούσματα που εντοπίστηκαν την περασμένη εβδομάδα στο λιμάνι του Τρόμσο, στην Αρκτική.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Μπεντ Χέλε, το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί για τουλάχιστον δύο εβδομάδες.
Η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Hurtigruten, σε κρουαζιερόπλοια της οποίας βρέθηκαν τουλάχιστον 41 κρούσματα, ζήτησε συγγνώμη και παραδέχτηκε τα «λάθη» που διέπραξε στον χειρισμό της υπόθεσης.
Από τα 41 κρούσματα, τα 36 αφορούν ναυτικούς, στην πλειονότητά τους Φιλιππινέζους. Οι υπόλοιποι είναι επιβάτες που συμμετείχαν σε δύο κρουαζιέρες στο αρχιπέλαγος Σβάλμπαρντ με το πλοίο Roald Amundsen.
Λόγω αυτής της νέας έξαρσης, του κορονοϊού, σε μια χώρα που είχε καταφέρει να αντιμετωπίσει επιτυχώς την πανδημία, η εταιρεία επικρίθηκε δριμύτατα, επειδή ξεκίνησε πρόωρα τις κρουαζιέρες και ταυτόχρονα, αφού εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα, καθυστέρησε να ενημερώσει τους 386 επιβάτες.
«Αποτύχαμε, κάναμε λάθη», παραδέχτηκε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ντάνιελ Σκιέλνταμ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Η νορβηγική αστυνομία ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα για την υπόθεση αυτή.
Το Roald Amundsen παραμένει ακινητοποιημένο στο Τρόμσο, ενώ τα πλοία Fridtjof Nansen και Spitsbergen θα ρίξουν και αυτά άγκυρα, αφού ολοκληρώσουν τις κρουαζιέρες που πραγματοποιούν αυτήν την περίοδο.
Τα τοπικά φεριμπότ, που συνδέουν μεταξύ τους τα λιμάνια των νορβηγικών ακτών, δεν θα επηρεαστούν από την απόφαση της εταιρεία να διακόψει τις δραστηριότητές της.
Το νορβηγικό Ινστιτούτο Υγείας έχει ζητήσει να παραμείνουν όλοι οι επιβάτες των δύο κρουαζιέρων σε 10ήμερη καραντίνα και να υποβληθούν σε εξετάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: RUNE STOLTZ BERTINUSSEN/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ