
Η Νορβηγία απαγόρευσε από σήμερα σε όλα τα κρουαζιερόπλοια που μεταφέρουν πάνω από 100 ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου και του πληρώματος, να ελλιμενίζονται και να αποβιβάζουν τους επιβάτες τους, μετά τα δεκάδες κρούσματα που εντοπίστηκαν την περασμένη εβδομάδα στο λιμάνι του Τρόμσο, στην Αρκτική.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Μπεντ Χέλε, το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί για τουλάχιστον δύο εβδομάδες.
Η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Hurtigruten, σε κρουαζιερόπλοια της οποίας βρέθηκαν τουλάχιστον 41 κρούσματα, ζήτησε συγγνώμη και παραδέχτηκε τα «λάθη» που διέπραξε στον χειρισμό της υπόθεσης.
Από τα 41 κρούσματα, τα 36 αφορούν ναυτικούς, στην πλειονότητά τους Φιλιππινέζους. Οι υπόλοιποι είναι επιβάτες που συμμετείχαν σε δύο κρουαζιέρες στο αρχιπέλαγος Σβάλμπαρντ με το πλοίο Roald Amundsen.
Λόγω αυτής της νέας έξαρσης, του κορονοϊού, σε μια χώρα που είχε καταφέρει να αντιμετωπίσει επιτυχώς την πανδημία, η εταιρεία επικρίθηκε δριμύτατα, επειδή ξεκίνησε πρόωρα τις κρουαζιέρες και ταυτόχρονα, αφού εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα, καθυστέρησε να ενημερώσει τους 386 επιβάτες.
«Αποτύχαμε, κάναμε λάθη», παραδέχτηκε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ντάνιελ Σκιέλνταμ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Η νορβηγική αστυνομία ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα για την υπόθεση αυτή.
Το Roald Amundsen παραμένει ακινητοποιημένο στο Τρόμσο, ενώ τα πλοία Fridtjof Nansen και Spitsbergen θα ρίξουν και αυτά άγκυρα, αφού ολοκληρώσουν τις κρουαζιέρες που πραγματοποιούν αυτήν την περίοδο.
Τα τοπικά φεριμπότ, που συνδέουν μεταξύ τους τα λιμάνια των νορβηγικών ακτών, δεν θα επηρεαστούν από την απόφαση της εταιρεία να διακόψει τις δραστηριότητές της.
Το νορβηγικό Ινστιτούτο Υγείας έχει ζητήσει να παραμείνουν όλοι οι επιβάτες των δύο κρουαζιέρων σε 10ήμερη καραντίνα και να υποβληθούν σε εξετάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: RUNE STOLTZ BERTINUSSEN/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ