
Η γαλλική κυβέρνηση θα επανεξετάσει τα σχέδια για την κατασκευή ενός τέταρτου τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο του Παρισιού «Charles de Gaulle» λόγω της κρίσης του κορονοϊού, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Jean-Baptiste Djebbari.
Η γαλλική κρατική εταιρεία διαχείρισης αερολιμένων ADP σχεδιάζει να κατασκευάσει έναν τέταρτο τερματικό σταθμό στο CDG-Roissy με χωρητικότητα 35 έως 40 εκατ. επιβατών ετησίως, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών από ακτιβιστές και τοπικούς φορείς, ενώ πλέον και η πτώση της κυκλοφορίας λόγω του Covid-19 έχει προκαλέσει αμφιβολίες για τη βιωσιμότητά του.
«Ο αρχικός σχεδιασμός για επιπλέον 40 εκατ. επιβάτες έως το 2030 πιθανώς δεν δικαιολογείται πλέον», δήλωσε ο Γάλλος υπουργός στο ραδιόφωνο Europe 1.
Επιπλέον, ο κ. Djebbari ανέφερε ότι τα γαλλικά αεροδρόμια θα εξακολουθούν να χρειάζονται επενδύσεις για αναβαθμίσεις και θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι μπορούν να προσγειωθούν νέοι τύποι αεροπλάνων, όπως αεροπλάνα με υδρογόνο.
«Το θέμα του T4 θα επανεξεταστεί σε βάθος, αυτή είναι η πραγματικότητα», κατέληξε, προσθέτοντας ότι το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές με τον επικεφαλής της ADP, Augustin de Romanet.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Djebbari αναφέρθηκε στις επιπτώσεις από την κρίση του Covid-19, η οποία επέφερε μείωση της κίνησης στα γαλλικά αεροδρόμια κατά 40% σε σχέση με τα προ κορονοϊού επίπεδα, με ελαφρώς περισσότερη κίνηση στις πτήσεις εσωτερικού και λίγο λιγότερη στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
«Η κίνηση ανακάμπτει πολύ σταδιακά. Θα δούμε τον Σεπτέμβριο εάν οι επιχειρηματικοί πελάτες θα επιστρέψουν, αυτό θα δώσει μια ένδειξη για το τέλος του έτους και τον επόμενο χρόνο», σημείωσε.
Η ADP δήλωσε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και επτά χρόνια ώσπου η κίνηση των επιβατών να ανακάμψει εντελώς από την κρίση. Η κυκλοφορία κατά το πρώτο εξάμηνο στα αεροδρόμια Charles de Gaulle και Orly μειώθηκε κατά 62%, σε 19,8 εκατ. επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ