
Tον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε για ακόμα μία φορά το International Chamber of Shipping (ICS) σχετικά με την εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ για τις αλλαγές πληρωμάτων.
To ICS αναφέρει ότι έχει δεχτεί έναν αριθμό αναφορών για διαχειρίστριες εταιρείες που δεν εφαρμόζουν επαρκώς τις εθνικές κατευθυντήριες γραμμές για τις αλλαγές πληρωμάτων. Παράλληλα, στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι υπάρχουν crew agencies και ναυτικοί οι οποίοι δεν «λαμβάνουν σοβαρά» υπόψη το πρωτόκολλο της υποχρεωτικής καραντίνας των 14 ημερών. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, ναυτικοί στη Σιγκαπούρη επιβιβάστηκαν σε πλοίο και ήρθαν σε επαφή με πολλούς συναδέλφους τους, παρά το γεγονός ότι είχαν εμφανίσει συμπτώματα όμοια με αυτά του Covid-19.
Ως εκ τούτου, το ICS προειδοποιεί ότι αυτή η μειονότητα ναυτικών που δεν ακολουθούν τους κανονισμούς ενδεχομένως να υπονομεύσει τη μέχρι τώρα πρόοδο στις αλλαγές πληρωμάτων. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ICS, η πλήρης συμμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και των εθνικών κυβερνήσεων με το πρωτόκολλο των 12 βημάτων του IMO, το οποίο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό, είναι αναγκαία για τις απρόσκοπτες αλλαγές των πληρωμάτων.
Το ICS κάνει έκκληση προς ολόκληρη τη βιομηχανία να μη χάσει την πίστη της στις κυβερνήσεις, ενώ προειδοποιεί επίσης ότι η αμέλεια των λίγων μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην όποια πρόοδο έχει επιτευχθεί στο ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων.
Τέλος, καλεί όλα τα μέρη της βιομηχανίας να συνεχίσουν να συνεργάζονται και να συμμορφώνονται με τους διεθνείς κανονισμούς, προκειμένου οι ναυτικοί να επιστρέψουν επιτέλους στις πατρίδες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ