
Σε χρηματοδότηση ύψους 11 εκατ. ευρώ προέβη η EU Connecting Europe Facility (CEF) προς την εταιρεία παροχής υπηρεσιών bunkering Titan LNG. Το ποσό θα κατανεμηθεί για την ανάπτυξη του project «Bio2Bunker» της Titan LNG, το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία και στην επέκταση μιας ευρείας εφοδιαστικής αλυσίδας του καυσίμου (Bio)LNG-BLNG.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η εταιρεία, το project περιλαμβάνει την «επιστράτευση» τριών φορτηγίδων μεταφοράς καυσίμων στα λιμάνια Zeebrugge, Rotterdam και Lübeck. Οι εν λόγω φορτηγίδες θα έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τις ήδη υπάρχουσες φορτηγίδες FlexFuelers της Titan LNG.
Στην ανακοίνωση της Titan LNG αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «οι πελάτες μας στον ναυτιλιακό κλάδο έρχονται αντιμέτωποι με μια μελλοντική απόφαση: να χρησιμοποιούν MGO, ΗFO με scrubbers ή να επιλέξουν το (Bio)LNG, τη μόνη εναλλακτική που μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχώς προσώρας».
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα παράσχει σημαντική υποστήριξη για την υπέρβαση των όποιων εμποδίων σχετικά με τη χρήση και την ανάπτυξη τεχνολογιών καυσίμου LNG.
Φωτό: titan-lng.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Η Ελλάδα, μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες προσπάθειες των τελευταίων ετών, έχει καταστεί μείζων ενεργειακός κόμβος, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εθνική και ευρωπαϊκή ενεργειακή διαφοροποίηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ