
Εντατικοποίηση των ελέγχων σε προϊόντα κρέατος, θαλασσινών τροφίμων και άλλων προϊόντων προς αποφυγή της εξάπλωσης του Covid-19 παρατηρείται σε πολλά από τα κύρια λιμάνια της Κίνας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg.
Oι εκτεταμένοι έλεγχοι έχουν δημιουργήσει καθυστερήσεις στη ροή εμπορευμάτων αλλά και συμφόρηση πλοίων στα λιμάνια αυτά. Τα κινεζικά τελωνεία συνήθως ολοκληρώνουν τους ελέγχους προϊόντων εντός τριών ημερών. Ωστόσο, οι νέοι έλεγχοι έχουν πλέον αυξήσει αυτό το χρονικό διάστημα σε δέκα ημέρες.
Η Κίνα ξεκίνησε τους εκτεταμένους ελέγχους στα εισαγόμενα τρόφιμα τον περασμένο μήνα, προκειμένου να διασφαλίσει τη δημόσια υγεία, μετά την ανίχνευση κορονοϊού σε εισαγόμενες ποσότητες σολομού.
Οι διαρκείς και λεπτομερείς έλεγχοι, σε συνδυασμό με τον μεγάλο όγκο κατεψυγμένων τροφίμων που κατέφθασαν στα κινεζικά λιμάνια τον Ιούλιο, έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία συμφόρησης, ανέφερε στο Bloomberg αξιωματούχος του Υπουργείου Εμπορίου της Κίνας.
Μέχρι στιγμής έχουν ελεγχθεί 227.934 δείγματα κατεψυγμένων τροφίμων, σε έξι από τα οποία βρέθηκαν ίχνη του Covid-19. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της κινεζικής εταιρείας Bric Agriculture Group, Lin Guofa, το Πεκίνο έχει καταφέρει να μειώσει ριζικά την εξάπλωση του ιού, ενώ οι έλεγχοι θα συμβάλουν στο να αποτραπεί νέο ξέσπασμα.
Παρ’ όλα αυτά, αν και η Κίνα έχει ανάγκη από εισαγωγές κρέατος, οι συνεχείς και εξονυχιστικοί έλεγχοι ενδεχομένως να αποτρέψουν πολλούς από τους εξαγωγείς από το να πουλήσουν τα τρόφιμά τους στο ασιατικό κράτος. Όπως δήλωσε ο κ. Guofa, «σίγουρα οι εκτελωνισμοί απαιτούν περισσότερο χρόνο. Επιπλέον, οι αγοραστές δεν είναι πλέον τόσο πρόθυμοι να εισάγουν, λόγω των πιθανών ρίσκων, ενώ οι εξαγωγείς πιθανώς να αποφασίσουν να μην εξάγουν λόγω των αυστηρών ελέγχων».
Φωτό: Stringer/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ