
Εντατικοποίηση των ελέγχων σε προϊόντα κρέατος, θαλασσινών τροφίμων και άλλων προϊόντων προς αποφυγή της εξάπλωσης του Covid-19 παρατηρείται σε πολλά από τα κύρια λιμάνια της Κίνας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg.
Oι εκτεταμένοι έλεγχοι έχουν δημιουργήσει καθυστερήσεις στη ροή εμπορευμάτων αλλά και συμφόρηση πλοίων στα λιμάνια αυτά. Τα κινεζικά τελωνεία συνήθως ολοκληρώνουν τους ελέγχους προϊόντων εντός τριών ημερών. Ωστόσο, οι νέοι έλεγχοι έχουν πλέον αυξήσει αυτό το χρονικό διάστημα σε δέκα ημέρες.
Η Κίνα ξεκίνησε τους εκτεταμένους ελέγχους στα εισαγόμενα τρόφιμα τον περασμένο μήνα, προκειμένου να διασφαλίσει τη δημόσια υγεία, μετά την ανίχνευση κορονοϊού σε εισαγόμενες ποσότητες σολομού.
Οι διαρκείς και λεπτομερείς έλεγχοι, σε συνδυασμό με τον μεγάλο όγκο κατεψυγμένων τροφίμων που κατέφθασαν στα κινεζικά λιμάνια τον Ιούλιο, έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία συμφόρησης, ανέφερε στο Bloomberg αξιωματούχος του Υπουργείου Εμπορίου της Κίνας.
Μέχρι στιγμής έχουν ελεγχθεί 227.934 δείγματα κατεψυγμένων τροφίμων, σε έξι από τα οποία βρέθηκαν ίχνη του Covid-19. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της κινεζικής εταιρείας Bric Agriculture Group, Lin Guofa, το Πεκίνο έχει καταφέρει να μειώσει ριζικά την εξάπλωση του ιού, ενώ οι έλεγχοι θα συμβάλουν στο να αποτραπεί νέο ξέσπασμα.
Παρ’ όλα αυτά, αν και η Κίνα έχει ανάγκη από εισαγωγές κρέατος, οι συνεχείς και εξονυχιστικοί έλεγχοι ενδεχομένως να αποτρέψουν πολλούς από τους εξαγωγείς από το να πουλήσουν τα τρόφιμά τους στο ασιατικό κράτος. Όπως δήλωσε ο κ. Guofa, «σίγουρα οι εκτελωνισμοί απαιτούν περισσότερο χρόνο. Επιπλέον, οι αγοραστές δεν είναι πλέον τόσο πρόθυμοι να εισάγουν, λόγω των πιθανών ρίσκων, ενώ οι εξαγωγείς πιθανώς να αποφασίσουν να μην εξάγουν λόγω των αυστηρών ελέγχων».
Φωτό: Stringer/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ