
Σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί, σύμφωνα με τον IMO, στην προσπάθεια που γίνεται στο Μπανγκλαντές για πιο οικολογικές και ασφαλέστερες πρακτικές ανακύκλωσης πλοίων. Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης σχετικά με το project «Safe and Environmentally Sound Ship Recycling in Bangladesh-Phase II» (SENSREC), εκπρόσωποι του IMO και των κυβερνήσεων Νορβηγίας και Μπανγκλαντές συσκέφθηκαν διαδικτυακά, προκειμένου να συζητήσουν περί του ζητήματος και να επεκτείνουν τη συνεργασία τους.
Μεταξύ των δράσεων για τη βελτίωση των ανακυκλώσεων πλοίων στο Μπανγκλαντές είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων που απασχολούνται στις ανακυκλώσεις πλοίων, η προώθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων, καθώς και η δημιουργία εγκατάστασης για τη διαχείριση, την αποθήκευση και την απόρριψη επικίνδυνων για το περιβάλλον αποβλήτων (TSDF). Σύμφωνα με τον IMO, η κυβέρνηση της χώρας της Νότιας Ασίας έχει ήδη προβεί σε διεξαγωγή των απαραίτητων μελετών για την ανάπτυξη της εν λόγω εγκατάστασης, κάτι που αποδεικνύει τη δέσμευση του Μπανγκλαντές προς τους στόχους της συνεργασίας.
Παράλληλα, η υιοθέτηση περιβαλλοντικά φιλικότερων πρακτικών στον τομέα της ανακύκλωσης πλοίων αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πρόσβαση του Μπανγκλαντές στη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ αναφορικά με τις ανακυκλώσεις πλοίων.
Κατά τη διαδικτυακή συνάντηση, οι εκπρόσωποι του IMO και των κυβερνήσεων Νορβηγίας και Μπανγκλαντές συζήτησαν και το κατά πόσο η πανδημία του Covid-19 έχει επηρεάσει την πρόοδο του project, καθώς και ποια μέτρα θα μπορούσαν να μετριάσουν τις επιπτώσεις του κορονοϊού. Η πρέσβης της Νορβηγίας στο Μπανγκλαντές, Sidsel Bleken, τόνισε κατά τη διάρκεια της συνάντησης ότι το Μπανγκλαντές έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την επίτευξη του στόχου, ενώ εξέφρασε και την ελπίδα της ότι η χώρα θα μπορέσει να συμμετάσχει στη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ το 2023.
Φωτό: Tom Fisk/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ