
Σε πλάνα για τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός περιβαλλοντικά φιλικού στόλου είχε προβεί πριν από δέκα χρόνια η εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. Όπως φαίνεται, οι προσπάθειες του ταϊβανέζικου κολοσσού βρίσκονται προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς ο μέσος όρος εκπομπών άνθρακα του στόλου της σημείωσε πτώση κατά 51% το 2019, σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο του 2008.
Ως εκ τούτου, η εταιρεία κατάφερε να συμμορφωθεί πλήρως με τους στόχους του IMO για το 2030, οι οποίοι περιλαμβάνουν τη μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά τουλάχιστον 40%. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Yang Ming Marine Transport Corp. πέτυχε σημαντικές μειώσεις πολύ νωρίτερα, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική της σχετικά με τη συνεχή βελτιστοποίηση και αναβάθμιση των πλοίων απέφερε καρπούς.
Ωστόσο, οι προσπάθειες της εταιρείας δεν σταματούν εδώ. Η Yang Ming Marine Transport Corp. σκοπεύει να επιστρατεύσει επιπλέον μέσα για περαιτέρω μειώσεις εκπομπών της, όπως η ανάπτυξη δώδεκα projects ενεργειακής βελτιστοποίησης πλοίων της, καθώς και η διάλυση όσων πλοίων του στόλου της υπερβαίνουν τα είκοσι έτη. Παράλληλα, τα διαλυμένα πλοία θα αντικατασταθούν από 10 πλοία χωρητικότητας 2.800 TEUs, 20 πλοία χωρητικότητας 14.000 TEUs και 14 πλοία των 11.000 TEUs. Όλα τα νέα πλοία της εταιρείας θα ανήκουν στην κατηγορία των «smart vessels» και θα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις σχετικά με τις εκπομπές άνθρακα.
Όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του θείου, η χρήση καυσίμου very low sulphur fuel oil (VLSFO) έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές του στόλου της κατά 80% σε σχέση με τη χρήση του παραδοσιακού heavy fuel oil (HFO). Παράλληλα, η ταϊβανέζικη εταιρεία συμμετέχει ενεργά σε projects για τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων της, τα οποία προωθούν οι National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) και η Taiwan International Ports Corporation Ltd., με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας.
Φωτό: Etienne Laurent/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ