
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικού Ταμείου Ανάπτυξης (NDF) της Σαουδικής Αραβίας ενέκρινε το σχέδιο στρατηγικής του Ταμείου Αγροτικής Ανάπτυξης (ADF) για την περίοδο 2021-2025, σύμφωνα με ανακοίνωση του Βασιλείου.
Το σχέδιο στρατηγικής θα επιτρέψει στο Ταμείο να προωθήσει την αειφόρο αγροτική ανάπτυξη και τις γεωργικές αλυσίδες εφοδιασμού, επενδύοντας στην καλλιέργεια βασικών προϊόντων αλλά και σε στοχευμένες καλλιέργειες.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Υδάτων και Γεωργίας της Σαουδικής Αραβίας, Abdulrahman al-Fadhli, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου Αγροτικής Ανάπτυξης, επιβεβαίωσε ότι οι νέοι στρατηγικοί στόχοι συνάδουν με το Όραμα του Βασιλείου για το 2030 και τη στρατηγική του για την επισιτιστική ασφάλεια.
Η νέα στρατηγική επιδιώκει να αποτελέσει οδηγό στη διαδικασία μετασχηματισμού του Ταμείου για τα επόμενα χρόνια και να μεγιστοποιήσει τον μελλοντικό του ρόλο, εξήγησε ο al-Fadhli. Ο στόχος αυτός προβλέπεται ότι θα επιτευχθεί μέσω της συνεχούς υποστήριξης στους κύριους αγροτοδιατροφικούς τομείς, όπως είναι η πτηνοτροφία, τα θερμοκήπια, η υδατοκαλλιέργεια, η βιώσιμη αγροτική ανάπτυξη, η επέκταση μέσω γεωργικών αλυσίδων εφοδιασμού και εν γένει οι υπηρεσίες υποστήριξης στον γεωργικό τομέα.
Μεταξύ αυτών των στρατηγικών είναι η διατήρηση της οικονομικής ισορροπίας, η βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας, η αύξηση της αποδοτικότητας των δαπανών και η επίτευξη των αναπτυξιακών στόχων του Ταμείου, σημείωσε ο Σαουδάραβας υπουργός.
Ο γενικός διευθυντής του ADF και αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Munir al-Sahli, δήλωσε ότι η νέα στρατηγική αποτελεί επέκταση της επιτυχίας του προηγούμενου στρατηγικού σχεδίου, κατά την περίοδο 2016-2020, το οποίο πέτυχε οικονομική ισορροπία και βιωσιμότητα.
Φωτό: Andre Pain/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ