
Σε ανακοίνωση σχετικά με τη διακοπή μεταφοράς φορτίων στερεών αποβλήτων με προορισμό την Κίνα προέβη η ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης containerships Hapag-Lloyd. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, η απόφαση αυτή θα ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου, προκειμένου η γερμανική εταιρεία να προσαρμοστεί στη νέα κινεζική νομοθεσία, η οποία καθιστά μεταφορείς και εισαγωγείς υπεύθυνους για την επιστροφή και την απόρριψη των στερεών αποβλήτων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής προς την Κίνα.
«Αυτή η νομοθεσία ισχύει για όλα τα φορτία στερεών αποβλήτων, όπως απορρίμματα χαρτιού, πλαστικών, μετάλλων, χημικών ουσιών κ.λπ.» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Hapag-Lloyd στις 12 Ιουνίου προς τους πελάτες της.
Σκοπός της κινεζικής νομοθεσίας του Απριλίου είναι ο εκμηδενισμός των εισαγωγών στερεών αποβλήτων της χώρας, έως τα τέλη του 2020, για περιβαλλοντικούς λόγους.
Οποιαδήποτε παράβαση «θα οδηγήσει σε επιστροφή του φορτίου με απόφαση του τελωνείου, ενώ ενδέχεται να επιβληθούν και χρηματικά πρόστιμα», αναφέρει η Hapag Lloyd. Η Hapag-Lloyd αποτελεί τελευταίο παράδειγμα μεταφορέα που επιχειρεί να συμμορφωθεί με την κινεζική νομοθεσία, με τη Mediterranean Shipping Company νωρίτερα αυτόν τον μήνα να ενημερώνει τους πελάτες της ότι δεν θα μεταφέρει προς την Κίνα φορτία στερεών αποβλήτων.
Παρότι στερεά απόβλητα που έχουν αγοραστεί με βάση τα συμφωνηθέντα όρια ποσοστώσεων μπορούν ακόμη να εξαχθούν προς την Κίνα, εντούτοις η απόφαση των κορυφαίων εταιρειών μεταφοράς containers ενδέχεται να δημιουργήσει στρεβλώσεις στις μεταφορές στερεών αποβλήτων προς τα τέλη του 2020.
Φωτό: Maurizio Gambarini/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ