
Θετικές είναι οι προοπτικές της αγοράς των bulk carriers για το υπόλοιπο του 2020, σύμφωνα με τον κ. Σταμάτη Τσαντάνη, πρόεδρο και CEO της Seanergy Maritime Holdings Corp., όπως προκύπτει από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το α΄ τρίμηνο του έτους.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Τσαντάνης αρχικά αναφέρθηκε στις άνευ προηγουμένου προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι κοινωνίες, οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις από την πανδημία. «Υπό αυτές τις συνθήκες, προτεραιότητά μας ήταν η διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων της εταιρείας στη θάλασσα και στα γραφεία», τόνισε χαρακτηριστικά.
Οι επιδόσεις του στόλου της Seanergy επηρεάστηκαν αρνητικά από τις στρεβλώσεις στο εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος, ως απόρροια της σταδιακής διακοπής της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας και συνεπώς της παραγωγής χάλυβα.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο κ. Τσαντάνης, για το υπόλοιπο του 2020, η ισχυρή ζήτηση για χάλυβα από την Κίνα, τα ιστορικά χαμηλά αποθέματα σιδηρομεταλλεύματος και η ανάκαμψη των βραζιλιάνικων εξαγωγών iron ore δημιουργούν ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον για την αγορά των Capesizes. «Παρά την εξασθενημένη αγορά κατά τους πρώτους δύο μήνες του β΄ εξαμήνου, το μέσο ημερήσιο TCE του δείκτη των Capesizes βελτιώθηκε τον Ιούνιο στα $29.400 από τα $2.000 τον Μάιο», ανέφερε ο επικεφαλής της Seanergy.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στο $1 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2020 έναντι $0,4 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2019.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ευοίωνα παραμένουν τα σημάδια για τη ναυλαγορά των LPG carriers, κυρίως όμως εκείνων μεγαλύτερου μεγέθους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το…
Πλοίο του πολεμικού ναυτικού του Περού συγκρούστηκε με μια πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου της εταιρείας Perenco στον Αμαζόνιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι και…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα…
Η μετάβαση της ναυτιλίας σε μηδενικές εκπομπές βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με πρόσφατο παράδειγμα την ανακοίνωση της Wasaline για…
Η συμμαχία Κίνας και Ρωσίας στο εμπόριο αναμένεται να ανθίσει ακόμα περισσότερο, ή τουλάχιστον αυτό ονειρεύονται οι Ρώσοι εξαγωγείς. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Η τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (carbon capture and storage ‒ CCS) έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της ενεργειακής μετάβασης,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ