
Η Ινδονησία αναμένεται να χάσει τον επενδυτικό στόχο ύψους 3,7 δισ. δολαρίων ΗΠΑ για κατασκευή χυτηρίων το 2020, λόγω της πανδημίας του Covid-19, και ελπίζει να επιτύχει τον στόχο το 2021, σύμφωνα με το δίκτυο Antara.
«Ο αντίκτυπος στην παραγωγή στον τομέα των εξορυκτικών δραστηριοτήτων δεν έχει ακόμη φανεί, αλλά θα υπάρξει επιβράδυνση στην επίτευξη του στόχου για επενδύσεις και υποδομές εάν η πανδημία διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους», ανέφερε ειδικός σύμβουλος του Ινδονήσιου υπουργού Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων.
Μέχρι τα τέλη Μαΐου του τρέχοντος έτους, το υπουργείο δεν είχε ακόμη καταγράψει τον άμεσο αντίκτυπο της πανδημίας στην παραγωγή στον εξορυκτικό τομέα. Ωστόσο, εάν η πανδημία συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, η συμβολή του μεταλλευτικού κλάδου και των ορυχείων στα κρατικά έσοδα ενδέχεται να μειωθεί κατά 20%.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η παραγωγή άνθρακα της χώρας έφτασε τους 228 εκατ. τόνους έως τον Μάιο του 2020, ενώ η κατανάλωση άνθρακα για τις υποχρεώσεις εγχώριας αγοράς ανήλθε σε 53,55 εκατ. τόνους.
«Ο στόχος της ετήσιας παραγωγής άνθρακα βρίσκεται, έως τις 31 Μαΐου, εντός των ορίων που έχουν τεθεί, καθώς έχει φτάσει στο 42%. Η παραγωγή άνθρακα αναμένεται να φτάσει τον στόχο των 550 εκατ. τόνων έως τον Δεκέμβριο του 2020», ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου, Agung Pribadi.
Εν τω μεταξύ, οι εξαγωγές άνθρακα ανήλθαν σε 175,15 εκατ. τόνους, αξίας περίπου 7,77 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, έως τον Μάιο του τρέχοντος έτους. Ο συνολικός όγκος των εξαγωγών προβλέπεται να αγγίξει τους 435 εκατ. τόνους το 2020.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ