
Η Ινδονησία «φλερτάρει» με την αφρικανική ήπειρο ως μια δυνητική αγορά για εξαγωγές φοινικέλαιου, σύμφωνα με την ινδονησιακή ένωση φοινικέλαιου (GAPKI), καθώς ο Covid-19 έχει στερήσει στη μεγαλύτερη μουσουλμανική χώρα του κόσμου τις εξαγωγές σε χώρες όπου παραδοσιακά διοχετευόταν το φοινικέλαιο.
Ο πρόεδρος της GAPKI, Joko Supriyono, τόνισε ότι η αγορά στην περιοχή της Αφρικής έχει γίνει ελκυστική λόγω της συνεχώς αυξανόμενης τάσης των εξαγωγών σε ετήσια βάση, παρά τις παραγγελίες σε μικρότερες ποσότητες. Ο Ινδονήσιος αξιωματούχος εξήγησε ότι, βάσει των νέων συνθηκών, 32 προϊόντα ινδονησιακού φοινικέλαιου, συμπεριλαμβανομένου του αργού φοινικέλαιου (CPO), εξήχθησαν στην Αφρική.
Ο κ. Supriyono έκρινε ότι η ανάπτυξη της δυνητικής νέας αγοράς ήταν μία από τις προσπάθειες που έκανε η Ινδονησία τη στιγμή της αποδυνάμωσης της παγκόσμιας ζήτησης για φοινικέλαιο εν μέσω της παγκόσμιας πανδημίας.
Επιπλέον, ο εκτελεστικός διευθυντής της ινδονησιακής ένωσης βιομηχανίας φυτικών ελαίων (GIMNI), Sahat Sinaga, επισήμανε ότι η αφρικανική ήπειρος, και ιδίως η ανατολική Αφρική, με πληθυσμό περίπου 380 εκατ. σε 18 χώρες, έχει αναμφισβήτητα γίνει μια δυνητική αγορά εμπορευμάτων φοινικέλαιου.
«Το ζήτημα είναι ότι δεν υπάρχουν μεγάλες δεξαμενές στα λιμάνια. Ως εκ τούτου, προτιμούν να αγοράζουν λάδι σε συσκευασίες κάτω των 25 κιλών», εξήγησε ο κ. Sinaga.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι ήταν καιρός για την Ινδονησία να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση, καθώς η ακτή της Δυτικής Σουμάτρας μπορεί να αναπτυχθεί ως σημείο εξαγωγής σε Ινδία και Ευρώπη, επιτυγχάνοντας μείωση περίπου $8-10 ανά τόνο στο κόστος logistics, σε σύγκριση με τις εξαγωγές που πραγματοποιούνται από το Riau, στην Ανατολική Σουμάτρα, στα Στενά της Μαλάκκα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ