
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen Group αναμένεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία του πρώτου της πλοίου τύπου Ro-Ro με μηχανή καυσίμου LNG, το οποίο θα χρησιμοποιεί για τις μεταφορές οχημάτων της. Το εν λόγω πλοίο, με την ονομασία «Siem Confucius», διαχειρίζεται η εταιρεία Siem Car Carriers και είναι το πρώτο από τα δύο πλοία που κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding της Κίνας.
Τα πλοία αυτά θα αποτελέσουν το πρώτο βήμα της Volkswagen για αντικατάσταση των πλοίων καύσης heavy fuel oil που χρησιμοποιεί η Volkswagen για τις μεταφορές των οχημάτων της. Υπενθυμίζεται ότι η Volkswagen υπέγραψε το 2015 συμβόλαιο συνεργασίας με τη Siem Car Carriers για τη ναυπήγηση των δύο πλοίων, ενώ η κατασκευή τους ουσιαστικά άρχισε το 2018.
Το «Siem Confucius» αναχώρησε για το παρθενικό του ταξίδι από το λιμάνι Emden της Γερμανίας την Τρίτη 16 Ιουνίου, έμφορτο με 4.800 οχήματα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Volkswagen. Προορισμός του πλοίου είναι το Μεξικό, ενώ στην πορεία θα προσεγγίσει λιμάνια του Καναδά και των ΗΠΑ. Το ταξίδι θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες στο σύνολό του. Το δεύτερο πλοίο Ro-Ro καυσίμου LNG «Siem Aristotle» αναμένεται να ξεκινήσει και αυτό τα ταξίδια εντός των επόμενων μηνών.
Η «επιστράτευση» των προαναφερθέντων πλοίων καθιστά την Volkswagen πρωτοπόρο στη χρήση Ro-Ro πλοίων κατανάλωσης LNG. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που θέτουμε σε λειτουργία τα πρώτα πλοία LNG μεταφοράς οχημάτων αυτού του μεγέθους», δήλωσε ο Thomas Zernechel, επικεφαλής των logistics της Volkswagen Group. Τέλος, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής «goTOzero» της Volkswagen για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στις οδικές, θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές οχημάτων της.
Φωτό: www.volkswagenag.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ