
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen Group αναμένεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία του πρώτου της πλοίου τύπου Ro-Ro με μηχανή καυσίμου LNG, το οποίο θα χρησιμοποιεί για τις μεταφορές οχημάτων της. Το εν λόγω πλοίο, με την ονομασία «Siem Confucius», διαχειρίζεται η εταιρεία Siem Car Carriers και είναι το πρώτο από τα δύο πλοία που κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding της Κίνας.
Τα πλοία αυτά θα αποτελέσουν το πρώτο βήμα της Volkswagen για αντικατάσταση των πλοίων καύσης heavy fuel oil που χρησιμοποιεί η Volkswagen για τις μεταφορές των οχημάτων της. Υπενθυμίζεται ότι η Volkswagen υπέγραψε το 2015 συμβόλαιο συνεργασίας με τη Siem Car Carriers για τη ναυπήγηση των δύο πλοίων, ενώ η κατασκευή τους ουσιαστικά άρχισε το 2018.
Το «Siem Confucius» αναχώρησε για το παρθενικό του ταξίδι από το λιμάνι Emden της Γερμανίας την Τρίτη 16 Ιουνίου, έμφορτο με 4.800 οχήματα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Volkswagen. Προορισμός του πλοίου είναι το Μεξικό, ενώ στην πορεία θα προσεγγίσει λιμάνια του Καναδά και των ΗΠΑ. Το ταξίδι θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες στο σύνολό του. Το δεύτερο πλοίο Ro-Ro καυσίμου LNG «Siem Aristotle» αναμένεται να ξεκινήσει και αυτό τα ταξίδια εντός των επόμενων μηνών.
Η «επιστράτευση» των προαναφερθέντων πλοίων καθιστά την Volkswagen πρωτοπόρο στη χρήση Ro-Ro πλοίων κατανάλωσης LNG. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που θέτουμε σε λειτουργία τα πρώτα πλοία LNG μεταφοράς οχημάτων αυτού του μεγέθους», δήλωσε ο Thomas Zernechel, επικεφαλής των logistics της Volkswagen Group. Τέλος, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής «goTOzero» της Volkswagen για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στις οδικές, θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές οχημάτων της.
Φωτό: www.volkswagenag.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, έχει προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων με τον τρόπο διακυβέρνησής του. Εκτός των άλλων, υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευτεί να εξαλείψει…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της CMB.TECH, με την εταιρεία να προχωρά πρόσφατα σε νέες στρατηγικές κινήσεις τόσο…
Μια νέα ρήτρα, σχεδιασμένη για τα ειδικά τέλη της Κίνας σε πλοία συνδεδεμένα με τις ΗΠΑ, αναπτύσσει η BIMCO. «Ο κλάδος μας αντιμετωπίζει αυξανόμενη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ