
Η κινεζική αγορά των αερομεταφορών θα καταστεί η μεγαλύτερη στον κόσμο, δήλωσε ο Stan Deal, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.
«Ενώ η πανδημία του Covid-19 έχει διαταράξει τη δυναμική, πιστεύουμε ότι η κινεζική αεροπορική αγορά θα επιστρέψει μακροπρόθεσμα σε υψηλότερη ανάπτυξη και τελικά θα γίνει η μεγαλύτερη στον κόσμο. Η Κίνα έχει προσθέσει περισσότερη χωρητικότητα τα τελευταία δέκα χρόνια από το σύνολο των επόμενων έξι ταχύτερα αναπτυσσόμενων και αναδυόμενων αγορών, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ρωσίας και της Βραζιλίας», δήλωσε ο Deal, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Boeing να στηρίξει και αυτή τη δυναμική ως «εταίρος-κλειδί» στην κινεζική αεροπορική βιομηχανία.
«Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες σήμερα είναι από τις μεγαλύτερες και πιο παραγωγικές στον κόσμο. Με πολλούς τρόπους, η Air China, η China Southern, η China Eastern και η Hainan δεν είναι απλώς κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, είναι παγκόσμιοι αερομεταφορείς που βοηθούν στη θέσπιση του βιομηχανικού προτύπου για διεθνείς πτήσεις και υπηρεσίες in-flight. Οδηγούν επίσης μια κατηγορία αναδυόμενων αερομεταφορέων, που όλες μαζί θα κάνουν την Κίνα τη μεγαλύτερη εμπορική αγορά αεροπορικών μεταφορών στον κόσμο», πρόσθεσε.
Ο Deal ανέφερε ότι η αεροπορική βιομηχανία θα συμβάλει στην ανάπτυξη της χώρας και θα διευκολύνει το εμπόριο και την πολιτιστική ανταλλαγή σε όλες τις γωνιές του πλανήτη.
Από τη σκοπιά της Boeing, ο επικεφαλής της εταιρείας πιστεύει ότι, ενώ οι μεγαλύτερες διεθνείς πτήσεις θα είναι πιο αργές για να επιστρέψουν στα επίπεδα πριν από τον Covid-19, συνολικά η αεροπορική βιομηχανία θα συνεχίσει να στηρίζει και να προωθεί το παγκόσμιο εμπόριο και την πολιτιστική ανταλλαγή μεταφέροντας αποτελεσματικά ανθρώπους και προϊόντα σε αποστάσεις μεγάλες και μικρές.
Κατά τον Deal, η πανδημία είναι απίθανο να αντιστρέψει την τάση της παγκοσμιοποίησης, καθώς υπήρξε ισχυρή δυναμική για ανάπτυξη, ενώ η νέα πρόκληση είναι η γρήγορη εξισορρόπηση των ωφελειών της παγκοσμιοποίησης και η διαχείριση πιθανών συνεπειών.
Φωτό: Markus Winkler/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ