
Η κρατική Qatar Petroleum στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικής ικανότητας LNG της χώρας, από 77 εκατ. σε 110 εκατ. τόνους ετησίως έως το 2025. Σε δεύτερη φάση και με την ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων της καταριανής εταιρείας, θα προστεθούν επιπλέον 16 εκατ. τόνοι χωρητικότητας έως το 2027.
«Θα προχωρήσουμε πλήρως με τα έργα επέκτασης του North Field», δήλωσε ο Saad al-Kaabi, υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Qatar Petroleum, κατά τη διάρκεια webinar που διοργανώθηκε από το Επιχειρηματικό Συμβούλιο ΗΠΑ-Κατάρ.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες ενέργειας στον κόσμο έχουν επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση της ζήτησης που προκλήθηκε από την πανδημία του κορονοϊού, αναγκάζοντάς τες να μειώσουν τις δαπάνες και την παραγωγή.
Σύμφωνα με τον Kaabi, η Qatar Petroleum δεν στοχεύει στη μείωση των εξαγωγών LNG λόγω της ασθενέστερης ζήτησης, αλλά θα στραφεί σε μειώσεις των δαπανών. «Σε ένα τέτοιο σενάριο αναγκαστικής περικοπής της παραγωγής λόγω της τιμής, πολλοί άλλοι παραγωγοί θα αναγκαστούν να κλείσουν πριν από το Κατάρ λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής τους, επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να περιορίσουμε την παραγωγή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Καταριανός αξιωματούχος. Στόχος είναι η μείωση των κεφαλαιακών και λειτουργικών εξόδων κατά 30% τον Ιούνιο.
Η στρατηγική που χαράσσει η Qatar Petroleum, ούσα «παραγωγός χαμηλού κόστους», θα την βοηθήσει να αντέξει τις χαμηλότερες τιμές του φυσικού αερίου απορρίπτοντας μια μείωση της παραγωγής.
«Στην πραγματικότητα, πρόκειται να επεκτείνουμε την παραγωγή ίσως και πάνω από τις προβλεπόμενες ποσότητες των 126 εκατ. τόνων ετησίως, εάν και όταν αυτό είναι δυνατό», κατέληξε ο Kaabi.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ