
Η κρατική Qatar Petroleum στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικής ικανότητας LNG της χώρας, από 77 εκατ. σε 110 εκατ. τόνους ετησίως έως το 2025. Σε δεύτερη φάση και με την ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων της καταριανής εταιρείας, θα προστεθούν επιπλέον 16 εκατ. τόνοι χωρητικότητας έως το 2027.
«Θα προχωρήσουμε πλήρως με τα έργα επέκτασης του North Field», δήλωσε ο Saad al-Kaabi, υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Qatar Petroleum, κατά τη διάρκεια webinar που διοργανώθηκε από το Επιχειρηματικό Συμβούλιο ΗΠΑ-Κατάρ.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες ενέργειας στον κόσμο έχουν επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση της ζήτησης που προκλήθηκε από την πανδημία του κορονοϊού, αναγκάζοντάς τες να μειώσουν τις δαπάνες και την παραγωγή.
Σύμφωνα με τον Kaabi, η Qatar Petroleum δεν στοχεύει στη μείωση των εξαγωγών LNG λόγω της ασθενέστερης ζήτησης, αλλά θα στραφεί σε μειώσεις των δαπανών. «Σε ένα τέτοιο σενάριο αναγκαστικής περικοπής της παραγωγής λόγω της τιμής, πολλοί άλλοι παραγωγοί θα αναγκαστούν να κλείσουν πριν από το Κατάρ λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής τους, επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να περιορίσουμε την παραγωγή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Καταριανός αξιωματούχος. Στόχος είναι η μείωση των κεφαλαιακών και λειτουργικών εξόδων κατά 30% τον Ιούνιο.
Η στρατηγική που χαράσσει η Qatar Petroleum, ούσα «παραγωγός χαμηλού κόστους», θα την βοηθήσει να αντέξει τις χαμηλότερες τιμές του φυσικού αερίου απορρίπτοντας μια μείωση της παραγωγής.
«Στην πραγματικότητα, πρόκειται να επεκτείνουμε την παραγωγή ίσως και πάνω από τις προβλεπόμενες ποσότητες των 126 εκατ. τόνων ετησίως, εάν και όταν αυτό είναι δυνατό», κατέληξε ο Kaabi.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ