
Σε θετικό έδαφος κινήθηκαν οι οικονομικές επιδόσεις της Stealthgas Ιnc. το α΄ τρίμηνο του έτους παρά την πανδημία του κορονοϊού, που έχει δημιουργήσει άνευ προηγουμένου στρεβλώσεις στην παγκόσμια οικονομία.
Πιο συγκεκριμένα, η πλοιοκτήτρια εταιρεία LPG carriers κατέγραψε κέρδη $3 εκατ. κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2020, ήτοι κέρδη $0,08/μετοχή. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Χάρης Βαφειάς, σημείωσε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 κέρδη $2 εκατ.
Στην ανακοίνωση της Stealthgas αναφέρεται επίσης ότι οι συνολικές ημέρες ταξιδιού για τον στόλο της εταιρείας καλύπτονται κατά 69% από το εναπομείναν του έτους και κατά 31% από το επόμενο έτος. Από τις συμφωνίες ναύλωσης, τις οποίες ολοκλήρωσε η εταιρεία το α΄ τρίμηνο, τα έσοδα ανέρχονται σε $126 εκατ.
Με αφορμή τον οικονομικό απολογισμό της Stealthgas το α΄ τρίμηνο, ο κ. Michael Jolliffe, πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας, σχολίασε: «Το α΄ τρίμηνο του 2020 ξεκίνησε πολλά υποσχόμενα τόσο για την απόδοση όσο και για την κερδοφορία μας. Είμαστε ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι παραγάγαμε κέρδη $3 εκατ.».
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι ο κορονοϊός έχει επηρεάσει σημαντικά τη ναυτιλία, όπως βέβαια και την παγκόσμια οικονομία. «Το μέλλον διέπεται από ένα ερωτηματικό γύρω από τη ζήτηση για LPG. Βραχυχρόνια, η αγορά έχει επιδεινωθεί και, παρά το γεγονός ότι η Stealthgas έχει προστατευτεί επαρκώς, καμία πρόβλεψη δεν μπορεί να γίνει σχετικά με το πόσο η πανδημία του Covid-19 θα αποτελεί την κυριότερη ανησυχία που θα επηρεάζει σημαντικά τη ναυτιλιακή βιομηχανία».
Ο κ. Jolliffe κατέληξε στο ότι ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας είναι πιθανό τον χειμώνα και τόνισε ότι η εταιρεία ήδη διατηρεί μια αμυντική στάση για να αντιμετωπίσει «την καταιγίδα όσο πιο ομαλά γίνεται».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ