
Η Wilhelmsen Ship Management (WSM) στηρίζει το crowdfunding «Mission to Seafarers (MtS)», μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές φιλανθρωπικές δράσεις που υπηρετούν εμπορικά πληρώματα σε όλο τον κόσμο για την αντιμετώπιση των δυσκολιών των πληγέντων ναυτικών.
Η πανδημία του Covid-19 προκάλεσε μεγάλες διαταραχές στις επιχειρήσεις αλλαγών πληρωμάτων, επηρεάζοντας περίπου 150.000 ναυτικούς που δεν μπορούν να ξεμπαρκάρουν και άλλους 150.000 ναυτικούς στην ξηρά που δεν μπορούν, αντίστοιχα, να μπαρκάρουν.
Το γεγονός αυτό έχει επηρεάσει την ευημερία των πληγέντων ναυτικών. Για όσους ταξιδεύουν, η ψυχική αγωνία και το άγχος για το σπίτι μπορεί να είναι συντριπτικά. Για όσους βρίσκονται στην ξηρά, η πίεση να δημιουργήσουν εισόδημα για τους αγαπημένους τους μπορεί να γίνει υπερβολική.
Τα κεφάλαια που συγκεντρώνονται από εργαζομένους, υποστηρικτές, φίλους και την ευρύτερη βιομηχανία θα χρησιμοποιηθούν από το MtS για να ενισχύσουν περαιτέρω τα υπάρχοντα προγράμματά τους, που έχουν βοηθήσει πολλούς ναυτικούς σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Το υπάρχον πρόγραμμα περιλαμβάνει παροχή υποστήριξης ψυχικής υγείας και πρόγραμμα επισιτιστικής βοήθειας για τους πληγέντες ναυτικούς και τις οικογένειες παγκοσμίως.
Η ναυτική κοινότητα είναι η ραχοκοκαλιά της ναυτιλιακής βιομηχανίας, ενώ αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο στη βιομηχανία που διατηρεί απρόσκοπτη τη λειτουργία του παγκόσμιου εμπορίου σε καλές και κακές στιγμές.
Για όσους επιθυμούν να στηρίξουν αυτή τη πρωτοβουλία, λειτουργεί ο ακόλουθος σύνδεσμος:
https://www.crowdfunder.co.uk/wilhelmsensupportsthemissiontoseafarers
Φωτό: MatthiasTRR/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ