
H British Ports Association (BPA) καλεί την κυβέρνηση να αποκλείσει την επιβολή μέτρων καραντίνας για τους επιβάτες σε πορθμεία μικρών αποστάσεων.
Ήδη ταξιδιώτες από τη Γαλλία και την Ιρλανδία, καθώς και οδηγοί φορτηγών, εξαιρούνται από τα μέτρα. Οι ταξιδιώτες από τη Γαλλία εξαιρούνται μετά τη διμερή συμφωνία μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου και Γαλλίας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η BPA, της οποίας τα μέλη δραστηριοποιούνται σε λιμενικές δραστηριότητες πορθμείων και κρουαζιερόπλοιων στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσβλέπει σε ανάκαμψη της επιβατηγού ναυτιλίας. Η Ένωση υποστηρίζει παράλληλα ότι η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι ίσως πιο εφικτή εν πλω στα πορθμεία και στα λιμάνια όπου πραγματοποιείται η μεταφορά οχημάτων και ότι ο κίνδυνος εξάπλωσης του ιού από ταξιδιώτες από χώρες που δεν περιλαμβάνονται επί του παρόντος στις εξαιρέσεις είναι συγκριτικά μικρότερος σε σχέση με τους ταξιδιώτες που έρχονται από Γαλλία και Ιρλανδία.
Εξάλλου, χώρες όπως η Ισπανία, το Βέλγιο και η Ολλανδία εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα για τα ταξίδια και τις μετακινήσεις. Ο Richard Ballantyne, CEO της British Ports Association, σημειώνει ότι «ο κλάδος συνεργάζεται πολύ στενά με την κυβέρνηση στις προσπάθειες για τον έλεγχο του ιού και οι βασικοί εργαζόμενοι στα λιμάνια έχουν συμβάλει τα μέγιστα στη διατήρηση των συνόρων ανοιχτών, ώστε βασικά αγαθά να μπορούν να μεταφέρονται στη χώρα».
Ο ίδιος τονίζει ότι η επιβατική κίνηση έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και ο δρόμος της ανάκαμψης θα είναι μακρύς, ωστόσο υπογραμμίζει πως δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η απομόνωση επιβατών από ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αλλά όχι από άλλες θα έχει σημαντική επίδραση στον έλεγχο του ιού.
«Ίσως οι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο μεταφοράς για να αρχίσουν να χαλαρώνουν οι περιορισμοί, καθώς οι δυνατότητες κοινωνικής αποστασιοποίησης σε πλοία είναι μεγαλύτερες», συμπληρώνει. Κατά τον κ. Ballantyne, η επιβατική κίνηση είναι σημαντική για τους διαχειριστές πορθμείων, τα οποία είναι επίσης υπεύθυνα για τη μεταφορά του μεγαλύτερου όγκου αγαθών στη χώρα.
Η BPA καλεί, τέλος, την κυβέρνηση να συνάψει διμερείς συμφωνίες με κυβερνήσεις και άλλων ευρωπαϊκών χωρών στα πρότυπα αυτής με τη Γαλλία, για να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία όλων.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ