
Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA), στην τελευταία μηνιαία έκθεσή του, αναμένει ότι η κρίση από την πανδημία θα εξαλείψει το 2020 σχεδόν μία δεκαετία αύξησης της ζήτησης πετρελαίου.
Το μέγεθος της πετρελαϊκής κρίσης αψηφά τις προσπάθειες του OPEC+ και άλλων πετρελαιοπαραγωγών χωρών, καθώς η μείωση της παραγωγής τίθεται σε ισχύ.
Οι εταιρείες παραγωγής πετρελαίου της Νιγηρίας έχουν εφαρμόσει ορισμένα μέτρα προκειμένου να μετριάσουν τον αντίκτυπο του σοκ. Αυτά περιλαμβάνουν μείωση του προσωπικού, αναθεώρηση προς τα κάτω των συμβάσεων με εταιρείες παροχής πετρελαίου, προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής και ούτω καθεξής.
Ωστόσο, αυτά τα μέτρα φαίνονται ανεπαρκή, καθώς, προκειμένου αυτές οι εταιρείες να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται, θα πρέπει η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου να βελτιωθεί, σε τιμές αργού τουλάχιστον $35/βαρέλι.
Ο εκπρόσωπος της Εθνικής Εταιρείας Πετρελαίου της Νιγηρίας (NNPC), Kennie Obateru, σε συζητήσεις του με δημοσιογράφους πριν από λίγες ημέρες, αποκάλυψε ότι οι πετρελαϊκές εταιρείες ενδέχεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο διακοπής της παραγωγής εάν η κατάσταση συνεχιστεί. Ο κ. Obateru ξεκαθάρισε ότι οι εταιρείες δεν μπορούν να συνεχίσουν να παράγουν σε μια αγορά όπου δεν υπάρχει ζήτηση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις γεμάτες αποθήκες και τις τιμές κάτω από το κόστος παραγωγής, καθιστούν μη βιώσιμο για τις εταιρείες πετρελαίου το να συνεχίσουν να παράγουν.
Το CNBC ανέφερε ότι η Goldman Sachs, σε σημείωμά της προς τους επενδυτές, επεσήμανε ότι η αγορά αναμένεται να δοκιμάσει την παγκόσμια ικανότητα αποθήκευσης τις επόμενες εβδομάδες και πιθανότατα θα δημιουργήσει μεγαλύτερη μεταβλητότητα, με περισσότερες πιέσεις προς τα κάτω.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ