
Η κατασκευή του πρώτου LNG bunkering πλοίου χωρητικότητας 500 κ.μ. της Νότιας Κορέας ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Μαΐου, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας της χώρας.
Με την εφαρμογή του sulphur cap από την 1/1/2020, ο αριθμός των πλοίων που επιλέγουν το LNG για τη συμμόρφωση με τη διεθνή νομοθεσία του ΙΜΟ έχει αυξηθεί σημαντικά, αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, η νοτιοκορεατική κυβέρνηση εισήγαγε το 2018 το «LNG bunkering core technology development and system construction project», που σκοπό έχει την ανάπτυξη πλοίων καύσης LNG για την πρόωσή τους.
Παράλληλα το «Coastal Vessel Custom LNG Bunkering System Development Project» προσβλέπει στην κατασκευή και στην εγκατάσταση μονάδων τροφοδοσίας πλοίων με LNG, προκειμένου η ασιατική χώρα να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση πλοίων για κατανάλωση υγροποιημένου φυσικού αερίου στις ακτογραμμές της. Μάλιστα, μικρού και μεσαίου μεγέθους εγχώρια ναυπηγεία θα αναλάβουν τη ναυπήγηση 140 πλοίων κατανάλωσης LNG έως το 2025.
Το πρώτο LNG bunkering πλοίο θα κατασκευαστεί με τεχνολογία η οποία θα παράγεται εγχώρια από εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Vessel Offshore Plant Research Institute, POSCO, EK Heavy Industries, Transgas Solution, Mytek, Valmax Technology και Seoul Line.
Η κατασκευή του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021, ενώ η έναρξη της παροχής των υπηρεσιών του είναι προγραμματισμένη για το 2023, δηλαδή έναν χρόνο μετά την ολοκλήρωση θαλάσσιων δοκιμών.
Φωτό: Τransgas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ