
Οι αρχές της Ισπανίας προχώρησαν σε νέα νομοθεσία, με την οποία αναγνωρίζεται ο σημαντικός ρόλος των ναυτικών, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη κίνηση πληρωμάτων από και προς τα ισπανικά λιμάνια.
Η Ισπανία αποτελεί ένα από τα ευρωπαϊκά κράτη που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από την πανδημία, έχοντας μάλιστα παρατείνει το lockdown τρεις φορές, το οποίο παραμένει σε ισχύ έως τις 10 Μαΐου. Μετά τις εισηγήσεις του ΙΜΟ και του ICS για την εξαίρεση των ναυτικών από τους περιορισμούς των μετακινήσεων και συνεπώς για τη δυνατότητα επαναπατρισμού τους, το Υπουργείο Μεταφορών της Ισπανίας ενέκρινε το Order TMA/374/2020 στις 28 Απριλίου. Νέα στοιχεία του ΙCS και του International Maritime Employers’ Council (IMEC) καταδεικνύουν ότι, έως τις 15 Μαΐου, περίπου 150.000 ναυτικοί θα χρειαστούν αλλαγή στα πλοία.
Η νέα νομοθεσία ορίζει τα έγγραφα που απαιτούνται προκειμένου να επιτρέπονται οι αλλαγές πληρωμάτων στη χώρα και οι ναυτικοί να μπορούν να επαναπατρίζονται ή να επιβιβάζονται σε πλοία που προσεγγίζουν ισπανικό λιμένα. Οι ναυτικοί θα πρέπει να φέρουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά, συμπεριλαμβανομένων της σύμβασης εργασίας και του πιστοποιητικού ναυτικής ικανότητας.
Το Σάββατο 2 Μαΐου, το Υπουργείο Υγείας της Ισπανίας ανακοίνωσε ότι ο συνολικός αριθμός θανάτων από την πανδημία ανήλθε στις 25.000, ενώ τα κρούσματα ξεπερνούν τις 216.000.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η τεχνολογία τηλεχειρισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάνει ένα αποφασιστικό άλμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S) παρουσιάζει τα…

Η νέα γενιά δίχρονων κινητήρων αμμωνίας ME-LGIA της Everllence αποτελεί ένα τεχνολογικό άλμα για τη ναυτική πρόωση, συνδυάζοντας την αρχή Diesel με εξελιγμένη τεχνολογία…

Ο αντιστράτηγος Ιωάννης Μπούρας, γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), και ο Pierre Éric Pommellet, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Naval Group,…

Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz για την προμήθεια αμερικανικού LNG στην Ουκρανία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2025…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα για τη μεγάλη επένδυση στην αποθήκευση CO2 στον Πρίνο, καθώς με την Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/97416/6779 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος…

Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών…

Σημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με…

Οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης επιβραδύνονται, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ (Climate Action Monitor 2025), η οποία καταγράφει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ