
Τα στελέχη της Carnival Cruise Lines, υπό την προεδρία του διευθύνοντος συμβούλου Arnold Donald, δέχτηκαν καταιγισμό κατηγοριών, καθώς επέτρεψαν τη συνέχιση των κρουαζιερών, παρά τον κίνδυνο που διατρέχουν επιβάτες και πλήρωμα στα πλοία της εταιρείας εξαιτίας του Covid-19.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, προτού η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης κρουαζιέρας στον κόσμο σταματήσει τα δρομολόγιά της στα τέλη Μαρτίου, και καθώς δεν έλαβε επαρκείς προφυλάξεις ασφαλείας, περισσότεροι από 1.500 επιβάτες και μέλη πληρώματος μολύνθηκαν από τον κορονοϊό. Τώρα, η εταιρεία πασχίζει να παραμείνουν τα πλοία της στο νερό ενόσω ο Donald προσπαθεί να αποφύγει πιθανή πτώχευση, αναφέρεται σε δημοσίευμα του Forbes.
Η CultureBanx ανέφερε ότι «θα είναι δύσκολο για τον Donald να απομακρύνει την Carnival από τους ισχυρούς οικονομικούς ανέμους που αντιμετωπίζει». Η βιομηχανία κρουαζιέρας εξαιρέθηκε από το σχέδιο οικονομικών κινήτρων ύψους $2 δισ. της αμερικανικής κυβέρνησης και δεν θα λάβει διάσωση. Η άντληση κεφαλαίων ύψους $5,75 δισ. σε junk ομόλογα θα βοηθήσει την Carnival να επιβιώσει βραχυπρόθεσμα. Ο Donald δήλωσε στο CNBC ότι πιστεύει πως η εταιρεία έχει αρκετά χρήματα για να επιβιώσει, ακόμα κι αν δεν αποκομίσει έσοδα για το υπόλοιπο του έτους.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου δημοσιονομικού τριμήνου του 2020, η Carnival Cruise Lines κατέγραψε ζημίες ύψους $781 εκατ., με τα συνολικά έσοδα να ανέρχονται σε $4,8 δισ.
Η Carnival Corporation & plc διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο κρουαζιέρας, που περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Carnival Cruise αλλά και τις Costa Cruises, Holland America Line και Princess Cruises.
Στο πλοίο «Diamond Princess», που ανήκει στην Princess Cruises, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό περισσότεροι από 700 επιβάτες και μέλη πληρώματος κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου στην Ανατολική Ασία. Σε επτά ακόμα πλοία της εταιρείας υπήρξαν θετικά κρούσματα επιβατών ή πληρώματος στον Covid-19.
Σύμφωνα με το Forbes, το μέλλον της Carnival είναι αβέβαιο, καθώς η εταιρεία θα «κάψει» τα μετρητά της, ανεξάρτητα από το αν πραγματοποιεί τις κρουαζιέρες της. Οι μετοχές της Carnival έχουν μειωθεί περίπου 75% μέχρι σήμερα, γεγονός που εξακολουθεί να αφήνει την πτώχευση ως μακροπρόθεσμη πιθανότητα.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ