
Τα στελέχη της Carnival Cruise Lines, υπό την προεδρία του διευθύνοντος συμβούλου Arnold Donald, δέχτηκαν καταιγισμό κατηγοριών, καθώς επέτρεψαν τη συνέχιση των κρουαζιερών, παρά τον κίνδυνο που διατρέχουν επιβάτες και πλήρωμα στα πλοία της εταιρείας εξαιτίας του Covid-19.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, προτού η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης κρουαζιέρας στον κόσμο σταματήσει τα δρομολόγιά της στα τέλη Μαρτίου, και καθώς δεν έλαβε επαρκείς προφυλάξεις ασφαλείας, περισσότεροι από 1.500 επιβάτες και μέλη πληρώματος μολύνθηκαν από τον κορονοϊό. Τώρα, η εταιρεία πασχίζει να παραμείνουν τα πλοία της στο νερό ενόσω ο Donald προσπαθεί να αποφύγει πιθανή πτώχευση, αναφέρεται σε δημοσίευμα του Forbes.
Η CultureBanx ανέφερε ότι «θα είναι δύσκολο για τον Donald να απομακρύνει την Carnival από τους ισχυρούς οικονομικούς ανέμους που αντιμετωπίζει». Η βιομηχανία κρουαζιέρας εξαιρέθηκε από το σχέδιο οικονομικών κινήτρων ύψους $2 δισ. της αμερικανικής κυβέρνησης και δεν θα λάβει διάσωση. Η άντληση κεφαλαίων ύψους $5,75 δισ. σε junk ομόλογα θα βοηθήσει την Carnival να επιβιώσει βραχυπρόθεσμα. Ο Donald δήλωσε στο CNBC ότι πιστεύει πως η εταιρεία έχει αρκετά χρήματα για να επιβιώσει, ακόμα κι αν δεν αποκομίσει έσοδα για το υπόλοιπο του έτους.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου δημοσιονομικού τριμήνου του 2020, η Carnival Cruise Lines κατέγραψε ζημίες ύψους $781 εκατ., με τα συνολικά έσοδα να ανέρχονται σε $4,8 δισ.
Η Carnival Corporation & plc διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο κρουαζιέρας, που περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Carnival Cruise αλλά και τις Costa Cruises, Holland America Line και Princess Cruises.
Στο πλοίο «Diamond Princess», που ανήκει στην Princess Cruises, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό περισσότεροι από 700 επιβάτες και μέλη πληρώματος κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου στην Ανατολική Ασία. Σε επτά ακόμα πλοία της εταιρείας υπήρξαν θετικά κρούσματα επιβατών ή πληρώματος στον Covid-19.
Σύμφωνα με το Forbes, το μέλλον της Carnival είναι αβέβαιο, καθώς η εταιρεία θα «κάψει» τα μετρητά της, ανεξάρτητα από το αν πραγματοποιεί τις κρουαζιέρες της. Οι μετοχές της Carnival έχουν μειωθεί περίπου 75% μέχρι σήμερα, γεγονός που εξακολουθεί να αφήνει την πτώχευση ως μακροπρόθεσμη πιθανότητα.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ