
Ένα νέο joint venture γεννάται στην αγορά των LNG carriers με την υπογραφή του κινεζικού κολοσσού Cosco Shipping Energy Transportation.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο σχήμα θα συσταθεί από τη θυγατρική της Shanghai Cosco Shipping LNG Investment Co. Ltd, την Cosco PetroChina Shipping Co. Ltd, στην οποία η Cosco Shipping Energy Transportation συμμετέχει κατά 51%, και την Glasford Shipping. Το joint venture θα έχει έδρα τη Σαγκάη, με τη Shanghai Cosco Shipping LNG Investment Co. Ltd να κατέχει το 60%, την Cosco PetroChina Shipping Co. Ltd να συμμετέχει με ένα ποσοστό 21% και την Glasford Shipping με το υπόλοιπο 19%.
Μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας, το joint venture θα προχωρήσει στην παραγγελία τριών LNG carriers χωρητικότητας 174.000 κ.μ. έκαστο από τα ναυπηγεία CSSC Hudong-Zhonghua Shipbuilding. Το ύψος της επένδυσης αυτής εκτιμάται στα $185 εκατ. για κάθε πλοίο.
Σε ανακοίνωσή της, η Cosco Shipping Energy Transportation αναφέρει ότι με το εν λόγω project η εταιρεία θα επεκτείνει τον στόλο της και θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των δραστηριοτήτων της στην αγορά του LNG. Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα μέσα στον χρόνο, Ουάσιγκτον και Πεκίνο υπέγραψαν τη «φάση 1» της εμπορικής τους συμφωνίας, με κύκλους της αγοράς να αναφέρουν ότι η κίνηση της Cosco προσβλέπει σε αξιοποίηση των αυξημένων ροών LNG από τις ΗΠΑ στην Κίνα.
Υπενθυμίζεται ότι η Cosco Shipping Energy Transportation ειδικεύεται στη θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων ενέργειας, όπως πετρελαίου και φυσικού αερίου, και τελεί υπό τη διαχείριση της Cosco Shipping. Μάλιστα διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο στόλο δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…

Οι κυρώσεις που επέβαλε η Ουάσιγκτον στις Rosneft και Lukoil προσθέτουν επιπλέον πλοία στον «σκιώδη» στόλο, καθώς η Ρωσία αναζητά εναλλακτικούς τρόπους για να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ