Ξηρό φορτίο: Kίνα-Vale, οι… γνωστοί της εξίσωσης

Ξηρό φορτίο: Kίνα-Vale, οι… γνωστοί της εξίσωσης

700
Ξηρό φορτίο: Kίνα-Vale, οι… γνωστοί της εξίσωσης

Η πανδημική κρίση έχει οδηγήσει τον μεγαλύτερο παραγωγό σιδηρομεταλλεύματος του κόσμου, τη Vale, να αναθεωρήσει τις εκτιμήσεις της για τη φετινή παραγωγή από τους 340-355 εκατ. τόνους στους 310-330 εκατ. τόνους. Υπενθυμίζεται ότι η Vale αποτέλεσε το «Βατερλό» για τα Capesizes το α΄ εξάμηνο του 2019, καθώς, μετά την κατάρρευση φράγματος σε ορυχείο της στο Brumadinho, η παραγωγή και οι εξαγωγές της συρρικνώθηκαν, με αποτέλεσμα η θαλάσσια μεταφορά iron ore να πληγεί ανεπανόρθωτα.

Παρά το γεγονός ότι ο κορονοϊός δεν έχει επηρεάσει την παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της Vale, οι ανησυχίες για αύξηση των περιοριστικών μέτρων προς τον περιορισμό εξάπλωσης της πανδημίας οδήγησαν τον βραζιλιάνικο κολοσσό σε αναθεώρηση προς τα κάτω των εκτιμήσεων για την παραγωγή φέτος.

Και όλα αυτά ενώ η βιομηχανική δραστηριότητα στην Κίνα επιστρέφει σταδιακά και συνεπώς η ζήτηση για χύδην ξηρά φορτία, που προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο, σημειώνει αύξηση. Ερωτηματικά εγείρονται για τις εξαγωγές iron ore της Vale και τον ρόλο που θα διαδραματίσουν τα αποθέματα, με αναλυτές να σημειώνουν ότι δεν θα επηρεαστούν σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο η παραγωγή. Τη Δευτέρα 20 Απριλίου, τα futures σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα ανήλθαν σε υψηλά οκταμήνου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.