
Στις 6 Απριλίου διεξήχθη η γενική συνέλευση της Ένωσης Εφοπλιστών της Γαλλίας, στην οποία εξελέγη νέος πρόεδρος ο Jean-Emmanuel Sauvée για διάστημα δύο ετών, διαδεχόμενος τον Jean-Marc Roué.
Ο απερχόμενος πρόεδρος σε ομιλία του έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν, αναφερόμενος στην προσπάθεια τόσο εκείνου όσο και των συναδέλφων του να «επανασυνδέσουν το δίκτυο» μεταξύ των Γάλλων εφοπλιστών και της τότε νέας γαλλικής κυβέρνησης Μακρόν, γεγονός που εξασφάλισε και διατήρησε τα συμφέροντα της γαλλικής ναυτιλίας.
Αναφορά έγινε επίσης στη μετάβαση της γαλλικής ναυτιλίας στον ενεργειακό τομέα, στο καύσιμο LNG και στην προτροπή της Ένωσης Εφοπλιστών της Γαλλίας για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της ελάττωσης της ταχύτητας των πλοίων.
Αναφορικά με τον κορονοϊό και τις επιπτώσεις του, ο κ. Jean-Marc Roué προέτρεψε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όσο και τη γαλλική κυβέρνηση να σώσουν τη γαλλική σημαία και τη γαλλική ναυτιλία. Ο κ. Roué έκανε επίσης έκκληση προς το κράτος για τον προγραμματισμό ενός νέου σχεδίου Marshall για τη γαλλική ναυτιλία, η οποία, όπως και άλλοι κλάδοι, βρίσκεται σε δυσχερή θέση.
Κλείνοντας τον λόγο του, ο Jean-Marc Roué κάλεσε όλους τους Γάλλους εφοπλιστές να διατηρηθούν ενωμένοι για την επιτυχή διάσωση της γαλλικής σημαίας, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μονάχα με τη συνεργασία της Ένωσης Εφοπλιστών και των δημόσιων αρχών της χώρας. Τέλος, τόνισε πως ο νέος πρόεδρος της Ένωσης έχει τεράστιο έργο μπροστά του και ότι τόσο εκείνος όσο και οι υπόλοιποι εφοπλιστές είναι στο πλευρό του.
Ο νέος πρόεδρος των Γάλλων εφοπλιστών σε μήνυμά του υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι στην παρούσα χρονική συγκυρία «βιώνουμε εξαιρετικά βίαια γεγονότα στο εξωτερικό περιβάλλον, που θα επηρεάσουν βαθιά τα οικονομικά μας μοντέλα και τις επιδόσεις των εταιρειών μας: αναφέρω ιδιαίτερα τις συνέπειες του Brexit, αλλά κυρίως την κρίση του κορονοϊού, με σημαντικές επιπτώσεις από οικονομική άποψη, που είναι πιθανό να είναι καταστροφικές».
Επιπλέον, ο κ. Jean-Emmanuel Sauvée στάθηκε στους ναυτικούς οι οποίοι «για άλλη μια φορά αποδεικνύουν το θάρρος και την αδιάσπαστη δέσμευσή τους και βοηθούν, με κάθε τρόπο, ώστε να παρέχονται στους πληθυσμούς βασικά αγαθά και υπηρεσίες. Για να περάσουμε από μια τέτοια κρίση, πρέπει να βασιστούμε στις αξίες του τομέα μας: αλληλεγγύη, επαγγελματισμό, πραγματισμό και συνεχή διάλογο με όλους τους ενδιαφερομένους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ