
Η Airbus ανακοίνωσε πρόσφατα τη μείωση στην παραγωγή των αεροσκαφών της κατά το ένα τρίτο περίπου, προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Η μείωση της παραγωγής αποβλέπει στην καλύτερη οικονομική διαχείριση της εταιρείας, στη διατήρηση της ευελιξίας της, αλλά και στην ασφάλεια των εργαζομένων της.
Οι προηγούμενοι στόχοι για την παραγωγή κάθε μήνα ήταν: 60 αεροσκάφη τύπου A320, 3,25 αεροσκάφη τύπου A330 και 10 αεροσκάφη τύπου A350. Πλέον οι νέοι μειωμένοι στόχοι της εταιρείας είναι: 40 αεροσκάφη τύπου A320, 2 αεροσκάφη τύπου A330 και 6 αεροσκάφη τύπου A350.
Η μείωση της παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο κλάδος των αερομεταφορών διανύει μία από τις δυσκολότερες περιόδους στην ιστορία του. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν διαθέτουν μεγάλη ρευστότητα και η ικανότητά τους να συνεχίσουν να επιβιώνουν μειώνεται μέρα με τη μέρα. Ήδη ορισμένες αεροπορικές εξετάζουν τη διαφοροποίηση ή και την ακύρωση παραγγελιών για νέα αεροσκάφη. Η LATAM Airlines, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, προέβη σε μείωση της παραγγελίας της από 25 Airbus A350 σε 15. Ταυτόχρονα, η Easyjet, που έχει παραγγείλει περισσότερα από 100 αεροσκάφη του γαλλογερμανικού κολοσσού, εξετάζει την ακύρωση της παραγγελίας-μαμούθ, ακόμα και αν αυτό έχει οικονομικές συνέπειες για την ίδια. Από την άλλη πλευρά, η Airbus σημείωσε πτώση στις νέες παραγγελίες το τελευταίο διάστημα, ενώ παράλληλα, λόγω των περιορισμών που έχει προκαλέσει η πανδημία, σημειώθηκε και μείωση στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας παραμένει και η ασφάλεια των εργαζομένων. Η Airbus έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις μονάδες παραγωγής της σε Ισπανία και Γαλλία, με την υιοθέτηση νέων πρωτοκόλλων ασφαλείας.
Φωτό: WikimediaImages/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ