
Η Airbus ανακοίνωσε πρόσφατα τη μείωση στην παραγωγή των αεροσκαφών της κατά το ένα τρίτο περίπου, προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Η μείωση της παραγωγής αποβλέπει στην καλύτερη οικονομική διαχείριση της εταιρείας, στη διατήρηση της ευελιξίας της, αλλά και στην ασφάλεια των εργαζομένων της.
Οι προηγούμενοι στόχοι για την παραγωγή κάθε μήνα ήταν: 60 αεροσκάφη τύπου A320, 3,25 αεροσκάφη τύπου A330 και 10 αεροσκάφη τύπου A350. Πλέον οι νέοι μειωμένοι στόχοι της εταιρείας είναι: 40 αεροσκάφη τύπου A320, 2 αεροσκάφη τύπου A330 και 6 αεροσκάφη τύπου A350.
Η μείωση της παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο κλάδος των αερομεταφορών διανύει μία από τις δυσκολότερες περιόδους στην ιστορία του. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν διαθέτουν μεγάλη ρευστότητα και η ικανότητά τους να συνεχίσουν να επιβιώνουν μειώνεται μέρα με τη μέρα. Ήδη ορισμένες αεροπορικές εξετάζουν τη διαφοροποίηση ή και την ακύρωση παραγγελιών για νέα αεροσκάφη. Η LATAM Airlines, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, προέβη σε μείωση της παραγγελίας της από 25 Airbus A350 σε 15. Ταυτόχρονα, η Easyjet, που έχει παραγγείλει περισσότερα από 100 αεροσκάφη του γαλλογερμανικού κολοσσού, εξετάζει την ακύρωση της παραγγελίας-μαμούθ, ακόμα και αν αυτό έχει οικονομικές συνέπειες για την ίδια. Από την άλλη πλευρά, η Airbus σημείωσε πτώση στις νέες παραγγελίες το τελευταίο διάστημα, ενώ παράλληλα, λόγω των περιορισμών που έχει προκαλέσει η πανδημία, σημειώθηκε και μείωση στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας παραμένει και η ασφάλεια των εργαζομένων. Η Airbus έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις μονάδες παραγωγής της σε Ισπανία και Γαλλία, με την υιοθέτηση νέων πρωτοκόλλων ασφαλείας.
Φωτό: WikimediaImages/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ