
Με νέα του ανακοίνωση ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός Standard Club υπογραμμίζει τον αυξανόμενο αριθμό claims για φορτία σόγιας που καταγράφονται χρόνο με τον χρόνο. Πρόσφατα μάλιστα εξέδωσε ενημερωτικό υλικό, σε μια προσπάθεια παροχής κατευθυντήριων γραμμών στα μέλη του για τη μεταφορά των ευπαθών αυτών φορτίων.
Από αρχές του έτους ο αριθμός των claims για τις απώλειες και τις καταστροφές φορτίων σόγιας έχει αυξηθεί σημαντικά. Ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός εντοπίζει τρεις τάσεις που επηρεάζουν το εν λόγω εμπόριο.
Αρχικά το Standard Club σημειώνει ότι εγείρονται ανησυχίες για την ποιότητα των συγκομιδών σόγιας από τη Βραζιλία το 2019 λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας στη χώρα. Εξάλλου αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος για τις καταστροφικές πυρκαγιές του Αμαζονίου το περσινό καλοκαίρι.
Παράλληλα το Standard Club στέκεται στις εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, που έχουν οδηγήσει σε έλλειψη φορτίων από τις ΗΠΑ. Συνεπώς, καθώς ένας μεγάλος όγκος φορτίων από τη Βραζιλία κατευθύνεται στην Κίνα, τα διαθέσιμα ποιοτικά φορτία από τη μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής είναι περιορισμένα στην αγορά. Την ίδια ώρα, οι αμερικανικές κυρώσεις των ΗΠΑ στις κινεζικές εισαγωγές αναγκάζουν πολλά πλοία να περιμένουν αρκετές ημέρες στα αγκυροβόλια, με αποτέλεσμα φορτία σόγιας να αλλοιώνονται. Οι καθυστερήσεις στην εκφόρτωση φορτίων προκαλεί προβλήματα στα φορτία σόγιας, όπως η ανάπτυξη μικροοργανισμών.
Τέλος, ειδική μνεία κάνει ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός στον Covid-19, που καθιστά δύσκολες τις επιθεωρήσεις των φορτίων αυτών, λόγω των περιορισμών των μετακινήσεων. Το ενημερωτικό υλικό για τα ευπαθή φορτία σόγιας είναι διαθέσιμο εδώ.
Φωτό: Frank Perry/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ