
Η πανδημία του νέου κορονοϊού είχε, και συνεχίζει να έχει, ως αποτέλεσμα τη μείωση ή την πλήρη διακοπή των αεροπορικών μεταφορών. Αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο έχουν καθηλώσει το μεγαλύτερο μέρος ή ακόμα και ολόκληρο τον στόλο τους, λόγω της μειωμένης ζήτησης και των εξαιρετικά μεγάλων λειτουργικών εξόδων. Μεταξύ αυτών και οι αεροπορικές εταιρείες Emirates και Etihad, που είχαν προβεί σε πλήρη διακοπή του πτητικού τους έργου, έπειτα από σχετικές απαγορεύσεις των αρχών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Πρόσφατα ωστόσο τα ΗΑΕ προχώρησαν σε μερική άρση αυτών των περιορισμών και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την επανέναρξη ορισμένων πτήσεων από τις αρχές Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Emirates ανακοίνωσε ότι από τις 6 Απριλίου θα συνδέει το Ντουμπάι με το Λονδίνο τέσσερις φορές την εβδομάδα, ενώ θα πραγματοποιεί τρεις πτήσεις την εβδομάδα για Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βρυξέλλες και Ζυρίχη. Από την άλλη, η Etihad από τις 5 Απριλίου θα επαναφέρει τις πτήσεις από το Άμπου Ντάμπι στη Σεούλ, ενώ αναμένει την έγκριση της κυβέρνησης για την επανέναρξη πτήσεων προς Μελβούρνη, Μανίλα, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Άμστερνταμ.
Και στις δύο περιπτώσεις οι πτήσεις θα έχουν επιβάτες μόνο από τα ΗΑΕ προς τις άλλες χώρες, καθώς είναι ακόμη σε ισχύ απαγορεύσεις για τους εισερχόμενους επιβάτες στη χώρα. Παρ’ όλα αυτά, τα αεροσκάφη θα μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τα ΗΑΕ.
Και οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι συνεργάζονται στενά με τις αρχές της χώρας, με στόχο την πιθανή επαναφορά επιπλέον πτήσεων. Πρωταρχικό μέλημα και των δύο αεροπορικών εταιρειών είναι η ασφάλεια και η υγεία των επιβατών. Στην ανακοίνωσή της η Emirates επεσήμανε ότι στις πτήσεις δεν θα διατίθενται περιοδικά και άλλα τυπωμένα έγγραφα, ενώ, αν και το service θα περιλαμβάνει την προσφορά φαγητού και ποτού, η διαδικασία και οι συσκευασίες θα έχουν αλλάξει, με σκοπό την ελαχιστοποίηση της επαφής μεταξύ επιβατών και προσωπικού.
Φωτό: Cedric Dhaenens/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ