
Η Κίνα εξετάζει το ενδεχόμενο «χαλάρωσης» των περιβαλλοντικών της απαιτήσεων απέναντι στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι φαίνεται πως έχουν δεχτεί άνευ προηγουμένου πλήγμα, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά και των νέων προβλέψεων για καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, οι αρχές της Κίνας συζητούν επανεξέταση του περιορισμού που έχει τεθεί σε όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ως προς την επιτρεπόμενη ποσότητα εκπεμπόμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα (Particle Number – PN) ανά όχημα, από την 1η Ιουλίου 2020.
Το συγκεκριμένο μέτρο αναμένεται να δώσει «ανάσα» στους κατασκευαστές, οι οποίοι σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστούν να στείλουν προς διάλυση ή ανακατασκευή εκατομμύρια αυτοκίνητα που δεν θα μπορούν να πωλούνται πλέον στην Κίνα, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την οικονομική τους κατάσταση και θέτοντας ζητήματα επιβίωσης της βιομηχανίας.
Σύμφωνα με τον Cui Dongshu, γενικό γραμματέα της China Passenger Car Association, «οι κατασκευαστές και οι πωλητές αυτοκινήτων βρίσκονται αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες πιέσεις, οι οποίες καθιστούν αναγκαία την ελάφρυνση των περιορισμών εκπομπών αερίων από τα επιβατηγά αυτοκίνητα, για να σωθεί ολόκληρη η βιομηχανία».
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη κίνηση επιβεβαιώνει πως ο αντίκτυπος της προβλεπόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης αναμένεται να οδηγήσει πολλές χώρες στην αναθεώρηση των «πράσινων» στρατηγικών τους, προκειμένου να μην επιβαρύνουν περαιτέρω τις εθνικές τους βιομηχανίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ