
Η Κίνα εξετάζει το ενδεχόμενο «χαλάρωσης» των περιβαλλοντικών της απαιτήσεων απέναντι στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι φαίνεται πως έχουν δεχτεί άνευ προηγουμένου πλήγμα, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά και των νέων προβλέψεων για καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, οι αρχές της Κίνας συζητούν επανεξέταση του περιορισμού που έχει τεθεί σε όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ως προς την επιτρεπόμενη ποσότητα εκπεμπόμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα (Particle Number – PN) ανά όχημα, από την 1η Ιουλίου 2020.
Το συγκεκριμένο μέτρο αναμένεται να δώσει «ανάσα» στους κατασκευαστές, οι οποίοι σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστούν να στείλουν προς διάλυση ή ανακατασκευή εκατομμύρια αυτοκίνητα που δεν θα μπορούν να πωλούνται πλέον στην Κίνα, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την οικονομική τους κατάσταση και θέτοντας ζητήματα επιβίωσης της βιομηχανίας.
Σύμφωνα με τον Cui Dongshu, γενικό γραμματέα της China Passenger Car Association, «οι κατασκευαστές και οι πωλητές αυτοκινήτων βρίσκονται αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες πιέσεις, οι οποίες καθιστούν αναγκαία την ελάφρυνση των περιορισμών εκπομπών αερίων από τα επιβατηγά αυτοκίνητα, για να σωθεί ολόκληρη η βιομηχανία».
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη κίνηση επιβεβαιώνει πως ο αντίκτυπος της προβλεπόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης αναμένεται να οδηγήσει πολλές χώρες στην αναθεώρηση των «πράσινων» στρατηγικών τους, προκειμένου να μην επιβαρύνουν περαιτέρω τις εθνικές τους βιομηχανίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ