
Aegean Airlines και Ελληνικά Πετρέλαια, συνεργάζονται και μαζί συμβάλλουν στην προσπάθεια της Πολιτείας για την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς κρίσης του COVID-19, προσφέροντας άμεσα πτήσεις για τη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού από τις χώρες παραγωγής.
Ειδικότερα, η Aegean Airlines θα προσφέρει τα αεροπλάνα, πληρώματα και τα υπόλοιπα μεταβλητά έξοδα των πτήσεων ενώ τα Ελληνικά Πετρέλαια μέσω, της ΕΚΟ θα καλύψουν όλο το κόστος των καυσίμων για τις πτήσεις αυτές.
Oι δύο εταιρείες αρχικά προσφέρουν έως 10 πτήσεις προς την Άπω Ανατολή/Κίνα ή όπου αλλού μπορεί να παράγονται το ιατροφαρμακευτικό υλικό, ή άλλα αναγκαία υλικά και εξοπλισμός και είναι εφικτό να πετάξουν τα αεροπλάνα της Aegean.
Ο συντονισμός των αναγκών θα γίνεται φυσικά από το Υφυπουργείο Πολιτικής Προστασίας ώστε να υπάρχει η μέγιστη αποτελεσματικότητα. Οι πτήσεις όμως μπορεί να καλύπτουν και ανάγκες Περιφερειών, Κοινωφελών Ιδρυμάτων, ή άλλων φορέων που έχουν εξασφαλίσει ή δωρίσει εξοπλισμό στην Πολιτεία.
H Αegean, με στόχο να αυξήσει τη χωρητικότητα για μεταφορά φορτιού έχει ήδη μετατρέψει δύο AIRBUS A320/321 από τον στόλο της, για να μεταφέρει όσο το δυνατόν περισσότερες ποσότητες φαρμάκων, εξοπλισμού ή άλλου ιατρικού υλικού πρώτης ανάγκης Με αυτό τον τρόπο ο συνολικός διαθέσιμος όγκος είναι κατά 3 φορές μεγαλύτερος για το Α320, δηλαδή στα 120 κυβικά μετρά. και στα 170 κυβικά μέτρα για το Α321. Από την πλευρά τους τα Ελληνικά Πετρέλαια και η ΕΚΟ θα συνεχίσουν να διατηρούν ανοικτές τις εγκαταστάσεις σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, προκειμένου να εξυπηρετήσουν και τυχόν έκτακτους ανεφοδιασμούς που μπορεί να χρειαστούν την περίοδο αυτή.
Aegean και Ελληνικά Πετρέλαια θα προσφέρουν επίσης για την επόμενη εβδομάδα κατά τον ίδιο τρόπο δωρεάν οποίες τυχόν πτήσεις επαναπατρισμού χρειαστεί και ζητήσει το Υφυπουργείο Πολιτικής Προστασίας και το Υπουργείο Εξωτερικών. Οι πτήσεις αυτές θα γίνονται μόνο εφόσον το κρίνει το Υφυπουργείο Πολιτικής Προστασίας, και με τα κριτήρια συμμέτοχης αλλά και τις συνθήκες υποδοχής που θα ορίζει κατά περίπτωση. Στις πτήσεις αυτές θα υπάρχει κενό κάθισμα μεταξύ των επιβατών ενώ για λογούς μεγαλύτερης προστασίας δεν θα υπάρχει και catering service.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ