
Απαντώντας στη δημοσίευση της ανακοίνωσης της βρετανικής κυβέρνησης σχετικά με το νέο νομοσχέδιο έκτακτης ανάγκης, η βρετανική ένωση λιμένων (British Ports Association) δήλωσε ότι η διατήρηση ανοιχτών για το εμπόριο των παγκόσμιων πυλών εισόδου και εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το Westminster.
O Richard Ballantyne, διευθύνων σύμβουλος της British Ports Association, υπογράμμισε στην ανακοίνωση ότι οι λιμένες του Ηνωμένου Βασιλείου εξυπηρετούν το 95% του εμπορίου των βρετανικών νήσων και συμβάλλουν στη διασφάλιση της τροφοδότησης: «Το 50% από τα τρόφιμα του Ηνωμένου Βασιλείου εισάγονται και θα είναι σημαντικό να διατηρήσουμε τα λιμάνια μας ανοιχτά, ώστε τα καταστήματα, οι δημόσιες υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις να τροφοδοτούνται με ό,τι χρειάζεται η χώρα. Η βιομηχανία υποστηρίζει τα κυβερνητικά μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας και εργάζεται σκληρά για τη διατήρηση των εμπορευμάτων. Επίσης, αναμένουμε ότι οι προτεινόμενες νέες οδηγίες για πιθανό κλείσιμο μεμονωμένων λιμένων θα χρησιμοποιηθούν μόνο στις πιο ακραίες συνθήκες. Πρόκειται για πρωτοφανείς περιόδους και συνεργαζόμαστε στενά με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και τις αποκεντρωμένες διοικήσεις. Οι λιμένες μας είναι επί του παρόντος ανοιχτοί και διευκολύνουν τις εισαγωγές τροφίμων, προμηθειών και πόρων. Μιλάμε με τους ομολόγους μας στην Ιταλία, όπου τα λιμάνια παρέμειναν ανοιχτά, και μαθαίνουμε από τις εμπειρίες τους για να διατηρήσουμε τις πύλες μας ανοιχτές», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.
Το νέο νομοσχέδιο θα επιτρέψει στον υπουργό Εσωτερικών της βρετανικής κυβέρνησης να ζητήσει από τις αρχές διαχείρισης των λιμένων και των αερολιμένων να κλείσουν προσωρινά ή να αναστείλουν τη λειτουργία τους, εάν οι ελλείψεις προσωπικού των Συνοριακών Δυνάμεων της χώρας οδηγήσουν σε σημαντική απειλή για την ασφάλεια των συνόρων του Ηνωμένου Βασιλείου. Πιο συγκεκριμένα, το Λονδίνο επιθυμεί να διατηρήσει επαρκή αριθμό ειδικών δυνάμεων σε όλα τα σύνορα της χώρας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ώστε να προστατεύσει τον βρετανικό λαό από οποιαδήποτε λαθραία εισαγωγή απαγορευμένων αντικειμένων ή και κυμάτων λαθρομεταναστών που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τα ανεπαρκώς ελεγχόμενα σύνορα.
Κατά την ένωση βρετανικών λιμένων, η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, όπου αυτό είναι εντελώς απαραίτητο, και μόνο για ελάχιστο διάστημα.
Η βρετανική ένωση λιμένων αντιπροσωπεύει όλα τα εγχώρια λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ των οποίων το Dover, το Holyhead, το Portsmouth και το Southampton, τα οποία απορροφούν το 86% της λιμενικής δραστηριότητας στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και μια σειρά άλλων ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, όπως η υπεράκτια ενέργεια, ο τομέας της αλιείας και ο θαλάσσιος τουρισμός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ