
Απαντώντας στη δημοσίευση της ανακοίνωσης της βρετανικής κυβέρνησης σχετικά με το νέο νομοσχέδιο έκτακτης ανάγκης, η βρετανική ένωση λιμένων (British Ports Association) δήλωσε ότι η διατήρηση ανοιχτών για το εμπόριο των παγκόσμιων πυλών εισόδου και εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για το Westminster.
O Richard Ballantyne, διευθύνων σύμβουλος της British Ports Association, υπογράμμισε στην ανακοίνωση ότι οι λιμένες του Ηνωμένου Βασιλείου εξυπηρετούν το 95% του εμπορίου των βρετανικών νήσων και συμβάλλουν στη διασφάλιση της τροφοδότησης: «Το 50% από τα τρόφιμα του Ηνωμένου Βασιλείου εισάγονται και θα είναι σημαντικό να διατηρήσουμε τα λιμάνια μας ανοιχτά, ώστε τα καταστήματα, οι δημόσιες υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις να τροφοδοτούνται με ό,τι χρειάζεται η χώρα. Η βιομηχανία υποστηρίζει τα κυβερνητικά μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας και εργάζεται σκληρά για τη διατήρηση των εμπορευμάτων. Επίσης, αναμένουμε ότι οι προτεινόμενες νέες οδηγίες για πιθανό κλείσιμο μεμονωμένων λιμένων θα χρησιμοποιηθούν μόνο στις πιο ακραίες συνθήκες. Πρόκειται για πρωτοφανείς περιόδους και συνεργαζόμαστε στενά με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και τις αποκεντρωμένες διοικήσεις. Οι λιμένες μας είναι επί του παρόντος ανοιχτοί και διευκολύνουν τις εισαγωγές τροφίμων, προμηθειών και πόρων. Μιλάμε με τους ομολόγους μας στην Ιταλία, όπου τα λιμάνια παρέμειναν ανοιχτά, και μαθαίνουμε από τις εμπειρίες τους για να διατηρήσουμε τις πύλες μας ανοιχτές», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.
Το νέο νομοσχέδιο θα επιτρέψει στον υπουργό Εσωτερικών της βρετανικής κυβέρνησης να ζητήσει από τις αρχές διαχείρισης των λιμένων και των αερολιμένων να κλείσουν προσωρινά ή να αναστείλουν τη λειτουργία τους, εάν οι ελλείψεις προσωπικού των Συνοριακών Δυνάμεων της χώρας οδηγήσουν σε σημαντική απειλή για την ασφάλεια των συνόρων του Ηνωμένου Βασιλείου. Πιο συγκεκριμένα, το Λονδίνο επιθυμεί να διατηρήσει επαρκή αριθμό ειδικών δυνάμεων σε όλα τα σύνορα της χώρας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ώστε να προστατεύσει τον βρετανικό λαό από οποιαδήποτε λαθραία εισαγωγή απαγορευμένων αντικειμένων ή και κυμάτων λαθρομεταναστών που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τα ανεπαρκώς ελεγχόμενα σύνορα.
Κατά την ένωση βρετανικών λιμένων, η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, όπου αυτό είναι εντελώς απαραίτητο, και μόνο για ελάχιστο διάστημα.
Η βρετανική ένωση λιμένων αντιπροσωπεύει όλα τα εγχώρια λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ των οποίων το Dover, το Holyhead, το Portsmouth και το Southampton, τα οποία απορροφούν το 86% της λιμενικής δραστηριότητας στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και μια σειρά άλλων ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, όπως η υπεράκτια ενέργεια, ο τομέας της αλιείας και ο θαλάσσιος τουρισμός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ