
Επενδύσεις πολλών δισεκατομμυρίων προωθεί η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης για τη ριζική ανανέωση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας, στοχεύοντας να δώσει λύσεις στο χρόνιο πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που ταλανίζει τη χώρα αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τους εμπορικούς δεσμούς της με τις γείτονες χώρες.
Η Ταϊλάνδη έχει διαθέσει $33 δισ. για τη βελτίωση των υποδομών της τα επόμενα τρία χρόνια. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των χρημάτων θα διατεθεί στη βελτίωση των σιδηροδρομικών εγκαταστάσεων της χώρας.
Η πλειονότητα των νέων έργων θα αφορούν την ενίσχυση των σιδηροδρομικών συνδέσεων των περιφερειακών πόλεων της χώρας με την πρωτεύουσα. Περισσότερα από $20 δισ. θα επενδυθούν στην ανάπτυξη νέων γραμμών και στην επέκταση των υφιστάμενων, καθώς και στη δημιουργία γραμμών υψηλών ταχυτήτων. Στο επίκεντρο των επενδύσεων θα βρίσκεται ο νέος κεντρικός σταθμός στην Μπανγκόκ, συνολικού κόστους $1,3 δισ., που θα αποτελεί τον μεγαλύτερο της Νοτιοανατολικής Ασίας όταν ανοίξει τις πύλες του, το 2021.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η χώρα έχει επενδύσει στην επαναφορά ή στη δημιουργία νέων σιδηροδρομικών συνδέσεων, όπως η νέα σιδηροδρομική γραμμή με το Λάος και η επαναφορά της σύνδεσης με την Καμπότζη μετά από σχεδόν μισό αιώνα. Επιπλέον, η πρώτη γραμμή υψηλών ταχυτήτων της Ταϊλάνδης θα συνδέεται με την Κίνα μέσω της πρωτεύουσας του Λάος, την Βιεντιάν, και θα αποτελεί μέρος του Belt and Road Initiative.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, οι νέες επενδύσεις στον σιδηρόδρομο θα διπλασιάσουν την επιβατική κίνηση και θα τριπλασιάσουν τη χωρητικότητα του δικτύου για τα εμπορευματικά τρένα. Για την ακρίβεια, εκτιμάται ότι, μετά την αναβάθμιση του δικτύου, θα μεταφέρονται περισσότεροι από 30 εκατ. τόνοι εμπορικών αγαθών.
Φωτό: Regina Ajes/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ