
Αύξηση κατά 5,2% στους διακινούμενους όγκους για το 2019 ανακοίνωσε η PSA International, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν οριακά κατά 0,2% εξαιτίας της απόσχισης θυγατρικής εταιρείας, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα.
H σιγκαπουριανή διαχειρίστρια εταιρεία λιμένων PSA International (PSA) διακίνησε το 2019 85,20 εκατ. TEUs, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 5,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Εξ αυτών, από την PSA Σιγκαπούρης διακινήθηκαν 36,89 εκατ. TEUs, με αύξηση 1,6% σε σύγκριση με το 2018. Από τους τερματικούς σταθμούς της PSA εκτός Σιγκαπούρης διακινήθηκαν 48,32 εκατ. TEUs, αυξημένα κατά 8,1% σε σχέση με το 2018.
Τα έσοδα του Ομίλου PSA μειώθηκαν κατά 0,2% εξαιτίας της απόσχισης θυγατρικής, φτάνοντας τα $4,08 δισ. Σε απόλυτη σύγκριση σε σχέση με το 2018, μη συμπεριλαμβανομένης της θυγατρικής εταιρείας, τα έσοδα θα είχαν αυξηθεί κατά 3,5%.
Ο Peter Voser, πρόεδρος της PSA International, δήλωσε ότι «το 2019 ήταν ένα δύσκολο έτος, που χαρακτηρίστηκε από πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού και κοινωνικοπολιτικές αναταραχές. Παρόλο που η παγκόσμια οικονομία αντιστάθηκε έντονα στην επιβράδυνση του εμπορίου, η αντίστασή της άρχισε να μειώνεται όσο οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ των κυριότερων εμπορικών κρατών επιδεινώνονταν και εξελίσσονταν σε ανοικτούς πολέμους δασμών. Ο κλάδος των θαλάσσιων μεταφορών έπρεπε επίσης να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος, καθώς και να λάβει στρατηγικές αποφάσεις προκειμένου να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του IMO 2020».
Από την πλευρά του, ο Tan Chong Meng, CEO της PSA International, δήλωσε ότι «καθώς μπαίνουμε στο 2020, η ψηφιοποίηση και η απανθρακοποίηση συνεχίζουν να κατέχουν εξέχουσα θέση ως δυνάμεις αλλαγής και συνεργασίας, που όμως δύνανται να προκαλέσουν άγνωστες επιπτώσεις. Σε αυτό το ασταθές και δύσκολο πλαίσιο, στην PSA εργαζόμαστε σκληρά ώστε να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες και να βελτιώνουμε την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία μας στις βασικές λειτουργίες χειρισμού εμπορευματοκιβωτίων».
Η σιγκαπουριανή PSA διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της ένα δίκτυο άνω των 50 ναυτιλιακών, σιδηροδρομικών και εσωτερικών τερματικών σε 19 χώρες σε όλο τον κόσμο, με κυριότερα τα λιμάνια της Σιγκαπούρης και της Αμβέρσας.
Φωτό: Jason Goh/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ