
Η αεροπορική εταιρία Flybe, η μεγαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί την διακοπή όλων των πτήσεών της λόγω αδυναμίας αποπληρωμής των οικονομικών της υποχρεώσεων και υπέρογκων χρεών της, με αποτέλεσμα την απώλεια δύο χιλιάδων θέσεων εργασίας. Η ανακοίνωση αποτελεί πλήγμα τόσο για την κυβέρνηση Τζόνσον όσο και για τις περιφέρειες της Βρετανίας αφού σημαντικές περιοχές της χώρας θα πληγούν από ελλείψεις στις αεροπορικές συνδέσεις τους με τις βρετανικές μητροπόλεις και την Ευρώπη. Η βρετανική κυβέρνηση είχε προσπαθήσει να υποστηρίξει τη διάσωση της εταιρείας πριν δύο μήνες τόσο με άμεσες επιδοτήσεις όσο και με διαγραφή χρεών ή αναβολή αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών. Η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας στο Λονδίνο ανακοίνωσε ότι η διαδικασία της πτώχευσης της εταιρείας ήδη ξεκίνησε από σήμερα το πρωί.
Σε δήλωσή του, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Mark Anderson χαρακτήρισε τη χρεοκοπία ως απώλεια για τη Βρετανία. Δήλωσε επίσης ότι παρά την «κάθε δυνατή προσπάθεια» για την αποφυγή της κατάρρευσης, η εταιρεία ήταν αδύνατο να «ανταπεξέλθει στις σοβαρές οικονομικές προκλήσεις».
Οι επιπτώσεις του κορονοϊού για κάποιους αναλυτές αποτέλεσαν τη χαριστική βολή για την αεροπορική εταιρεία με έδρα το Έξετερ, λόγω της συνεχούς μείωσης των κρατήσεων. Η αλήθεια είναι όμως ότι η εταιρεία κατέγραφε πολυετείς βαριές ζημίες που αντανακλούσαν την αδύναμη ζήτηση στις περιοχές που εστίαζε το πτητικό έργο της αλλά και την τελικά αίολη και ίσως μεγαλεπήβολη- χωρίς αντίκρισμα- στρατηγική που εφάρμοσε η διοίκησή της.
Η βρετανική κυβέρνηση είχε καθυστερήσει την έκδοση δανείου εκατό εκατομμυρίων λιρών που θα αποτελούσε μεγάλη ανάσα σωτηρίας για τη Flybe. Δυστυχώς, η εταιρεία χρεοκόπησε μόλις μία βδομάδα πριν την έκδοσή του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ