
Αμφίβολη θεωρείται πλέον η επέκταση του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου. Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης και έβδομο σε επιβατική κίνηση στον κόσμο είχε δρομολογήσει την προσθήκη ενός νέου διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης.
Ο νέος διάδρομος θεωρείται απαραίτητος για την αποσυμφόρηση του εξαιρετικά κορεσμένου λόγω κίνησης αεροδρομίου και η κατασκευή του θα είναι η πρώτη που θα πραγματοποιηθεί στη βρετανική πρωτεύουσα μετά από περισσότερα από 70 χρόνια. Ωστόσο, το γεγονός αυτό είχε προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις, κυρίως ακτιβιστών για το περιβάλλον, αλλά και πολιτικών προσώπων, όπως ο δήμαρχος του Λονδίνου. Καθώς το αεροδρόμιο βρίσκεται μέσα στην πόλη του Λονδίνου, σε πυκνοκατοικημένη περιοχή, η επέκταση, συνολικού κόστους 18 δισ. δολαρίων, είχε ως αποτέλεσμα σφοδρές κριτικές.
Η επένδυση για τον νέο διάδρομο είχε λάβει έγκριση από την προηγούμενη βρετανική κυβέρνηση. Με πρόσφατη απόφαση δικαστηρίου, ωστόσο, η εν λόγω επέκταση δεν συνάδει με τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της χώρας για την κλιματική αλλαγή. Η κατασκευή ενός τρίτου διαδρόμου έρχεται σε αντίθεση με τη Συμφωνία του Παρισιού, κατά την οποία η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας πρέπει να είναι μικρότερη από 2°C.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η βρετανική κυβέρνηση δεν σκοπεύει να ασκήσει έφεση στην εν λόγω απόφαση. Διαφορετικό δρόμο, όμως, αναμένεται να ακολουθήσει το αεροδρόμιο Heathrow, που θα έχει τεράστιο οικονομικό όφελος μετά την επέκτασή του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ