
Αμφίβολη θεωρείται πλέον η επέκταση του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου. Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης και έβδομο σε επιβατική κίνηση στον κόσμο είχε δρομολογήσει την προσθήκη ενός νέου διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης.
Ο νέος διάδρομος θεωρείται απαραίτητος για την αποσυμφόρηση του εξαιρετικά κορεσμένου λόγω κίνησης αεροδρομίου και η κατασκευή του θα είναι η πρώτη που θα πραγματοποιηθεί στη βρετανική πρωτεύουσα μετά από περισσότερα από 70 χρόνια. Ωστόσο, το γεγονός αυτό είχε προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις, κυρίως ακτιβιστών για το περιβάλλον, αλλά και πολιτικών προσώπων, όπως ο δήμαρχος του Λονδίνου. Καθώς το αεροδρόμιο βρίσκεται μέσα στην πόλη του Λονδίνου, σε πυκνοκατοικημένη περιοχή, η επέκταση, συνολικού κόστους 18 δισ. δολαρίων, είχε ως αποτέλεσμα σφοδρές κριτικές.
Η επένδυση για τον νέο διάδρομο είχε λάβει έγκριση από την προηγούμενη βρετανική κυβέρνηση. Με πρόσφατη απόφαση δικαστηρίου, ωστόσο, η εν λόγω επέκταση δεν συνάδει με τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της χώρας για την κλιματική αλλαγή. Η κατασκευή ενός τρίτου διαδρόμου έρχεται σε αντίθεση με τη Συμφωνία του Παρισιού, κατά την οποία η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας πρέπει να είναι μικρότερη από 2°C.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η βρετανική κυβέρνηση δεν σκοπεύει να ασκήσει έφεση στην εν λόγω απόφαση. Διαφορετικό δρόμο, όμως, αναμένεται να ακολουθήσει το αεροδρόμιο Heathrow, που θα έχει τεράστιο οικονομικό όφελος μετά την επέκτασή του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ