
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του λιμένα Cabinda στην Ανγκόλα, Samuel Sambo, ολοκληρώνονται με γρήγορους ρυθμούς τα έργα που είχαν εκπονηθεί στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για την περίοδο μέχρι και το 2022. Τα έργα περιλαμβάνουν επισκευές στον κυματοθραύστη και νέες εγκαταστάσεις στον σταθμό επιβατών του λιμένα, ενώ σημαντικά έργα υποδομών υλοποιούνται ήδη και στο λιμάνι βαθέων υδάτων Porto de Caio. Ο πρόεδρος του λιμένα προσέθεσε ότι πολλά από τα έργα έχουν ήδη φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα εκτέλεσης, αν και είχαν ανασταλεί για περίπου δύο χρόνια. Τα έργα κατασκευής υλοποιούνται από κινεζικές και πορτογαλικές εταιρείες.
Κατά το Υπουργείο Υποδομών της χώρας, οι υποδομές αυτές είναι θεμελιώδεις για τη βελτίωση της κίνησης και την περαιτέρω ανάπτυξη στο λιμάνι της Cabinda. Σκοπός της κυβέρνησης είναι ο τερματισμός της εξάρτησης, ως προς την εξαγωγή και την εισαγωγή προϊόντων προς και από την Ανγκόλα, από το λιμάνι Pointe-Noire, στο Κονγκό, αλλά και η μείωση του συνολικού χρόνου της μεταφοράς εμπορευμάτων και containers από το λιμάνι της Λουάντα.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του επικεφαλής του λιμένα, ο νέος λιμενοβραχίονας και ο τερματικός σταθμός επιβατών είναι δύο έργα τα οποία θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή. Με τη δημιουργία πολλών νέων βιομηχανικών μονάδων στη συγκεκριμένη επαρχία, τη γιγάντωση της εξόρυξης και των εξαγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου, αλλά και του εμπορίου με το Κονγκό και τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, απαιτείται η βελτίωση των λιμενικών υποδομών και των υποδομών της περιοχής.
Το 2019, η λιμενική αρχή ανακοίνωσε ότι χειρίστηκε 366.087 τόνους διαφόρων φορτίων και 18.516 εμπορευματοκιβωτίων και την εκφόρτωση 427 πλοίων.
Φωτό: Chuttersnap/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ