
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του λιμένα Cabinda στην Ανγκόλα, Samuel Sambo, ολοκληρώνονται με γρήγορους ρυθμούς τα έργα που είχαν εκπονηθεί στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για την περίοδο μέχρι και το 2022. Τα έργα περιλαμβάνουν επισκευές στον κυματοθραύστη και νέες εγκαταστάσεις στον σταθμό επιβατών του λιμένα, ενώ σημαντικά έργα υποδομών υλοποιούνται ήδη και στο λιμάνι βαθέων υδάτων Porto de Caio. Ο πρόεδρος του λιμένα προσέθεσε ότι πολλά από τα έργα έχουν ήδη φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα εκτέλεσης, αν και είχαν ανασταλεί για περίπου δύο χρόνια. Τα έργα κατασκευής υλοποιούνται από κινεζικές και πορτογαλικές εταιρείες.
Κατά το Υπουργείο Υποδομών της χώρας, οι υποδομές αυτές είναι θεμελιώδεις για τη βελτίωση της κίνησης και την περαιτέρω ανάπτυξη στο λιμάνι της Cabinda. Σκοπός της κυβέρνησης είναι ο τερματισμός της εξάρτησης, ως προς την εξαγωγή και την εισαγωγή προϊόντων προς και από την Ανγκόλα, από το λιμάνι Pointe-Noire, στο Κονγκό, αλλά και η μείωση του συνολικού χρόνου της μεταφοράς εμπορευμάτων και containers από το λιμάνι της Λουάντα.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του επικεφαλής του λιμένα, ο νέος λιμενοβραχίονας και ο τερματικός σταθμός επιβατών είναι δύο έργα τα οποία θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή. Με τη δημιουργία πολλών νέων βιομηχανικών μονάδων στη συγκεκριμένη επαρχία, τη γιγάντωση της εξόρυξης και των εξαγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου, αλλά και του εμπορίου με το Κονγκό και τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, απαιτείται η βελτίωση των λιμενικών υποδομών και των υποδομών της περιοχής.
Το 2019, η λιμενική αρχή ανακοίνωσε ότι χειρίστηκε 366.087 τόνους διαφόρων φορτίων και 18.516 εμπορευματοκιβωτίων και την εκφόρτωση 427 πλοίων.
Φωτό: Chuttersnap/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ