
Έτοιμη να συνομιλήσει με τον OPEC αλλά όχι να ενταχθεί ως μέλος του εμφανίζεται η Βραζιλία, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της χώρας.
Ο Bento Albuquerque σε συνέντευξή του ανέφερε ότι «η ιδέα είναι απλώς να αυξήσουμε την παραγωγή μας και να συμμετέχουμε περισσότερο στις διεθνείς αγορές πετρελαίου και φυσικού αερίου», όπως μεταδίδει το δίκτυο Mercopress.
Ο Βραζιλιάνος αξιωματούχος συνέχισε λέγοντας ότι δεν αποτελεί για τη χώρα επιλογή η οποιαδήποτε επιβολή περιορισμών στην παραγωγή μαύρου χρυσού, αντιθέτως επιθυμεί την αύξηση της παραγωγής και γι’ αυτό δεν προτίθεται να συμμετάσχει στον OPEC.
Νωρίτερα φέτος, ο Bento Albuquerque είχε δηλώσει ότι η Βραζιλία πρόκειται να μπει σε συζητήσεις με τον OPEC, με σκοπό μια πιθανή προσχώρηση της λατινοαμερικανικής χώρας στον Οργανισμό εντός του 2020. Ωστόσο, πλέον το σενάριο ένταξης στον OPEC απομακρύνεται, τουλάχιστον για φέτος, ακόμα και αν οι διαπραγματεύσεις επιτύχουν.
Ο πρόεδρος της Βραζιλίας, Jair Bolsonaro, είχε αναφέρει το 2019 ότι η Σαουδική Αραβία ζήτησε επισήμως την ένταξη της χώρας του στους κόλπους του OPEC. «Προσωπικά θα ήθελα πολύ η Βραζιλία να γίνει μέλος του OPEC», ανέφερε ο Βραζιλιάνος πρόεδρος σε δηλώσεις του στο Ριάντ τον περασμένο Οκτώβριο.
Παρά την αλλαγή στρατηγικής, ο Albuquerque ξεκαθάρισε ότι η χώρα του παραμένει ανοιχτή σε διάλογο με τον Σύνδεσμο σε θέματα ενέργειας, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για συνεργασία με πολυεθνικές πετρελαϊκές εταιρείες, προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή της.
Φωτό: Marcelo Sayo/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ