
Έτοιμη να συνομιλήσει με τον OPEC αλλά όχι να ενταχθεί ως μέλος του εμφανίζεται η Βραζιλία, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της χώρας.
Ο Bento Albuquerque σε συνέντευξή του ανέφερε ότι «η ιδέα είναι απλώς να αυξήσουμε την παραγωγή μας και να συμμετέχουμε περισσότερο στις διεθνείς αγορές πετρελαίου και φυσικού αερίου», όπως μεταδίδει το δίκτυο Mercopress.
Ο Βραζιλιάνος αξιωματούχος συνέχισε λέγοντας ότι δεν αποτελεί για τη χώρα επιλογή η οποιαδήποτε επιβολή περιορισμών στην παραγωγή μαύρου χρυσού, αντιθέτως επιθυμεί την αύξηση της παραγωγής και γι’ αυτό δεν προτίθεται να συμμετάσχει στον OPEC.
Νωρίτερα φέτος, ο Bento Albuquerque είχε δηλώσει ότι η Βραζιλία πρόκειται να μπει σε συζητήσεις με τον OPEC, με σκοπό μια πιθανή προσχώρηση της λατινοαμερικανικής χώρας στον Οργανισμό εντός του 2020. Ωστόσο, πλέον το σενάριο ένταξης στον OPEC απομακρύνεται, τουλάχιστον για φέτος, ακόμα και αν οι διαπραγματεύσεις επιτύχουν.
Ο πρόεδρος της Βραζιλίας, Jair Bolsonaro, είχε αναφέρει το 2019 ότι η Σαουδική Αραβία ζήτησε επισήμως την ένταξη της χώρας του στους κόλπους του OPEC. «Προσωπικά θα ήθελα πολύ η Βραζιλία να γίνει μέλος του OPEC», ανέφερε ο Βραζιλιάνος πρόεδρος σε δηλώσεις του στο Ριάντ τον περασμένο Οκτώβριο.
Παρά την αλλαγή στρατηγικής, ο Albuquerque ξεκαθάρισε ότι η χώρα του παραμένει ανοιχτή σε διάλογο με τον Σύνδεσμο σε θέματα ενέργειας, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για συνεργασία με πολυεθνικές πετρελαϊκές εταιρείες, προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή της.
Φωτό: Marcelo Sayo/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ