
Oι Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού (HEMEXPO) πραγματοποίησαν την καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας την Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020 στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς. Η εκδήλωση ακολούθησε ένα ολοήμερο σεμινάριο με στελέχη της SeaEurope και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με θέμα τη χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων από την ΕΕ.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η πρόεδρος της HEMEXPO κ. Ελένη Πολυχρονοπούλου τόνισε ότι το 2019 ήταν μια ακόμα χρονιά μεγάλων αλμάτων για όλες τις εταιρείες μέλη της HEMEXPO αλλά και για την ίδια την Ένωση, μια χρονιά όπου συνεχίστηκε η εξωστρέφεια αλλά και η σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδος. Η πρόεδρος υπενθύμισε σε όλους τους παραβρισκόμενους σχετικά με την «πράσινη» πολιτική της Ευρώπης ότι το «πράσινο» χωρίς το «μπλε» καταλήγει στο κίτρινο και ότι τα ευρωπαϊκά όργανα οφείλουν να αγκαλιάσουν με οραματική διάθεση τη ναυτιλία της Ευρώπης που φέρνει ευημερία και σίγουρες θέσεις εξειδικευμένης εργασίας, ειδικά σε περιφέρειες με σημαντική ανεργία. Η κα Πολυχρονοπούλου τόνισε για μια ακόμα φορά ότι οι Έλληνες κατασκευαστές έχουν αποδείξει διεθνώς την αξία τους, παρά τον αθέμιτο διεθνή ανταγωνισμό. Υπενθύμισε επίσης ότι η επιτυχημένη πορεία των μελών της HEMEXPO είναι συνεπακόλουθο της εμπιστοσύνης του ελληνικού εφοπλισμού στις εταιρείες- μέλη της και κατά μεγάλο βαθμό συνυφασμένη με τη γιγάντωση της ελληνική ναυτιλίας. «Είμαστε εδώ για να καλύψουμε τις ανάγκες της ναυτιλίας» δήλωσε χαρακτηριστικά και ευχαρίστησε όσες ελληνικές εταιρείες έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στις προσπάθειες των Ελλήνων κατασκευαστών ναυτιλιακού εξοπλισμού. Ανακοίνωσε επίσης την έναρξη σε λίγες εβδομάδες του πρώτου εξειδικευμένου MBA, ειδικά για τα μέλη της HEMEXPΟ, σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο CEO της Diana Shipping, κ. Συμεών Π. Παληός, ο οποίος με τον καπτ. Παναγιώτη Τσάκο ήταν από τους βασικούς υποστηρικτές της αρχικής προσπάθειας για συλλογική δράση των Ελλήνων κατασκευαστών. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν επίσης εκπρόσωποι φορέων και οργανώσεων του Πειραιά, της ακαδημαϊκής κοινότητας, νηογνώμων, μελών της HEMEXPO και συνεργατών τους.








Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ