Εξέλιξη-ορόσημο για τους κινητήρες διπλού καυσίμου

Εξέλιξη-ορόσημο για τους κινητήρες διπλού καυσίμου

1951
Εξέλιξη-ορόσημο για τους κινητήρες διπλού καυσίμου

Σύμφωνα με τις εταιρείες HHI-EMD (Hyundai’s Engine Machinery Division) και MAN Energy Solutions, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη δοκιμή του πρώτου από τους έξι κινητήρες ME-GI που έχουν παραγγελθεί για μια σειρά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κινητήρας λειτούργησε με φορτίο 100% χρησιμοποιώντας ως καύσιμο φυσικό αέριο.

Η συγκεκριμένη δοκιμή σηματοδότησε, ακόμη, το ντεμπούτο της νέας Pilot Booster Injection Valve (PBIV) της MAN Energy Solutions, μιας βαλβίδας η οποία χρησιμοποιεί μικρότερες ή μεγαλύτερες οπές για τον ψεκασμό του καυσίμου στον κινητήρα, ανάλογα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο, όταν ο κινητήρας λειτουργεί με καύσιμο LNG, η χρήση μικρότερων οπών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση του πιλοτικού καυσίμου στο 1,5%, σχεδόν το μισό σε σχέση με το ποσοστό που απαιτούνταν έως τώρα.

Ο κινητήρας ME-GI της MAN Energy Solutions έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες πρόωσης, παρέχοντας στους πλοιοκτήτες και στους διαχειριστές πλοίων μια φιλική προς το περιβάλλον λύση υψηλής απόδοσης, η οποία τους απαλλάσσει από εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, όπως για παράδειγμα η «ολίσθηση μεθανίου».

Οι έξι κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 11G90ME-GI, οι οποίοι λειτουργούν με καύσιμο LNG, προορίζονται για τα έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Eastern Pacific Shipping, η ναυπήγηση των οποίων γίνεται από τη Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI).

Φωτό: corporate.man-es.com