
Σύμφωνα με τις εταιρείες HHI-EMD (Hyundai’s Engine Machinery Division) και MAN Energy Solutions, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη δοκιμή του πρώτου από τους έξι κινητήρες ME-GI που έχουν παραγγελθεί για μια σειρά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κινητήρας λειτούργησε με φορτίο 100% χρησιμοποιώντας ως καύσιμο φυσικό αέριο.
Η συγκεκριμένη δοκιμή σηματοδότησε, ακόμη, το ντεμπούτο της νέας Pilot Booster Injection Valve (PBIV) της MAN Energy Solutions, μιας βαλβίδας η οποία χρησιμοποιεί μικρότερες ή μεγαλύτερες οπές για τον ψεκασμό του καυσίμου στον κινητήρα, ανάλογα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο, όταν ο κινητήρας λειτουργεί με καύσιμο LNG, η χρήση μικρότερων οπών μπορεί να μειώσει την κατανάλωση του πιλοτικού καυσίμου στο 1,5%, σχεδόν το μισό σε σχέση με το ποσοστό που απαιτούνταν έως τώρα.
Ο κινητήρας ME-GI της MAN Energy Solutions έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες πρόωσης, παρέχοντας στους πλοιοκτήτες και στους διαχειριστές πλοίων μια φιλική προς το περιβάλλον λύση υψηλής απόδοσης, η οποία τους απαλλάσσει από εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, όπως για παράδειγμα η «ολίσθηση μεθανίου».
Οι έξι κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 11G90ME-GI, οι οποίοι λειτουργούν με καύσιμο LNG, προορίζονται για τα έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Eastern Pacific Shipping, η ναυπήγηση των οποίων γίνεται από τη Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI).
Φωτό: corporate.man-es.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ