
Ο νέος κορωνoϊός με την ονομασία 2019-nCoV μεταδίδεται ταχύτατα, έχοντας προκαλέσει ραγδαία αύξηση των περιστατικών εντός λίγων ημερών. Προς το παρόν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δεν έχει εκδώσει συγκεκριμένες ταξιδιωτικές οδηγίες, ωστόσο οι κινεζικές αρχές εφαρμόζουν ήδη πληθώρα προληπτικών μέτρων και περιορισμών για τον καλύτερο έλεγχο και περιορισμό της επιδημίας.
Οι ναυτικοί που ταξιδεύουν από και προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Κίνας θα πρέπει να κάνουν χρήση μάσκας, να αποφεύγουν άρρωστους ταξιδιώτες και να φροντίζουν για το συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών τους. Τα συγκεκριμένα μέτρα θα πρέπει να εφαρμόζονται ακόμα και αν το ταξίδι γίνεται σε κάποια πόλη όπου δεν έχει αναφερθεί κρούσμα του κορωνοϊού, καθώς η κατάσταση ακόμη δεν είναι απολύτως ελεγχόμενη και προβλέψιμη.
Όσον αφορά τους ναυτικούς που βρίσκονται σε πλοία που πρόκειται να προσεγγίσουν ή έχουν προσεγγίσει ήδη λιμάνια της Κίνας, συνιστώνται παρόμοια μέτρα προστασίας. Επιπλέον, οι διαπροσωπικές επαφές με ανθρώπους από τη στεριά θα πρέπει να περιορίζονται και η αποβίβαση από το πλοίο, αν είναι δυνατόν, να αποφεύγεται. Στο πλαίσιο της μείωσης του κινδύνου μετάδοσης του ιού, οι κινεζικές λιμενικές αρχές είναι πιθανό να ζητήσουν αναφορά με αναλυτικά στοιχεία για τη θερμοκρασία σώματος του πληρώματος πριν από την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι.
Σε περίπτωση υποψίας ασθένειας από τον 2019-nCoV, θα πρέπει να γίνεται άμεσα ενημέρωση της διαχειρίστριας εταιρείας και των αρμόδιων υγειονομικών αρχών. Επιπλέον, θα πρέπει να ζητηθεί ιατρική βοήθεια όσο το δυνατόν νωρίτερα για τον ασθενή και να ληφθούν μέτρα για την απομόνωση του ασθενούς και την αποφυγή μετάδοσης του ιού στο υπόλοιπο πλήρωμα.
Φωτό: Valda Kalnina/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πλοίο του πολεμικού ναυτικού του Περού συγκρούστηκε με μια πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου της εταιρείας Perenco στον Αμαζόνιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι και…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Η Ελλάδα παραμένει ισχυρά ελκυστικός προορισμός για την αγορά της κρουαζιέρας, η οποία συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
Η απόφαση επιβολής λιμενικών τελών σε πλοία που πραγματοποιούν port calls στις ΗΠΑ, εφόσον έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα ή βρίσκονται υπό κινεζική διαχείριση, έχει…
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα…
Η μετάβαση της ναυτιλίας σε μηδενικές εκπομπές βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με πρόσφατο παράδειγμα την ανακοίνωση της Wasaline για…
Η συμμαχία Κίνας και Ρωσίας στο εμπόριο αναμένεται να ανθίσει ακόμα περισσότερο, ή τουλάχιστον αυτό ονειρεύονται οι Ρώσοι εξαγωγείς. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ