
Ο νέος κορωνoϊός με την ονομασία 2019-nCoV μεταδίδεται ταχύτατα, έχοντας προκαλέσει ραγδαία αύξηση των περιστατικών εντός λίγων ημερών. Προς το παρόν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δεν έχει εκδώσει συγκεκριμένες ταξιδιωτικές οδηγίες, ωστόσο οι κινεζικές αρχές εφαρμόζουν ήδη πληθώρα προληπτικών μέτρων και περιορισμών για τον καλύτερο έλεγχο και περιορισμό της επιδημίας.
Οι ναυτικοί που ταξιδεύουν από και προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Κίνας θα πρέπει να κάνουν χρήση μάσκας, να αποφεύγουν άρρωστους ταξιδιώτες και να φροντίζουν για το συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών τους. Τα συγκεκριμένα μέτρα θα πρέπει να εφαρμόζονται ακόμα και αν το ταξίδι γίνεται σε κάποια πόλη όπου δεν έχει αναφερθεί κρούσμα του κορωνοϊού, καθώς η κατάσταση ακόμη δεν είναι απολύτως ελεγχόμενη και προβλέψιμη.
Όσον αφορά τους ναυτικούς που βρίσκονται σε πλοία που πρόκειται να προσεγγίσουν ή έχουν προσεγγίσει ήδη λιμάνια της Κίνας, συνιστώνται παρόμοια μέτρα προστασίας. Επιπλέον, οι διαπροσωπικές επαφές με ανθρώπους από τη στεριά θα πρέπει να περιορίζονται και η αποβίβαση από το πλοίο, αν είναι δυνατόν, να αποφεύγεται. Στο πλαίσιο της μείωσης του κινδύνου μετάδοσης του ιού, οι κινεζικές λιμενικές αρχές είναι πιθανό να ζητήσουν αναφορά με αναλυτικά στοιχεία για τη θερμοκρασία σώματος του πληρώματος πριν από την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι.
Σε περίπτωση υποψίας ασθένειας από τον 2019-nCoV, θα πρέπει να γίνεται άμεσα ενημέρωση της διαχειρίστριας εταιρείας και των αρμόδιων υγειονομικών αρχών. Επιπλέον, θα πρέπει να ζητηθεί ιατρική βοήθεια όσο το δυνατόν νωρίτερα για τον ασθενή και να ληφθούν μέτρα για την απομόνωση του ασθενούς και την αποφυγή μετάδοσης του ιού στο υπόλοιπο πλήρωμα.
Φωτό: Valda Kalnina/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ