
Ο νέος κορωνoϊός με την ονομασία 2019-nCoV μεταδίδεται ταχύτατα, έχοντας προκαλέσει ραγδαία αύξηση των περιστατικών εντός λίγων ημερών. Προς το παρόν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δεν έχει εκδώσει συγκεκριμένες ταξιδιωτικές οδηγίες, ωστόσο οι κινεζικές αρχές εφαρμόζουν ήδη πληθώρα προληπτικών μέτρων και περιορισμών για τον καλύτερο έλεγχο και περιορισμό της επιδημίας.
Οι ναυτικοί που ταξιδεύουν από και προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Κίνας θα πρέπει να κάνουν χρήση μάσκας, να αποφεύγουν άρρωστους ταξιδιώτες και να φροντίζουν για το συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών τους. Τα συγκεκριμένα μέτρα θα πρέπει να εφαρμόζονται ακόμα και αν το ταξίδι γίνεται σε κάποια πόλη όπου δεν έχει αναφερθεί κρούσμα του κορωνοϊού, καθώς η κατάσταση ακόμη δεν είναι απολύτως ελεγχόμενη και προβλέψιμη.
Όσον αφορά τους ναυτικούς που βρίσκονται σε πλοία που πρόκειται να προσεγγίσουν ή έχουν προσεγγίσει ήδη λιμάνια της Κίνας, συνιστώνται παρόμοια μέτρα προστασίας. Επιπλέον, οι διαπροσωπικές επαφές με ανθρώπους από τη στεριά θα πρέπει να περιορίζονται και η αποβίβαση από το πλοίο, αν είναι δυνατόν, να αποφεύγεται. Στο πλαίσιο της μείωσης του κινδύνου μετάδοσης του ιού, οι κινεζικές λιμενικές αρχές είναι πιθανό να ζητήσουν αναφορά με αναλυτικά στοιχεία για τη θερμοκρασία σώματος του πληρώματος πριν από την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι.
Σε περίπτωση υποψίας ασθένειας από τον 2019-nCoV, θα πρέπει να γίνεται άμεσα ενημέρωση της διαχειρίστριας εταιρείας και των αρμόδιων υγειονομικών αρχών. Επιπλέον, θα πρέπει να ζητηθεί ιατρική βοήθεια όσο το δυνατόν νωρίτερα για τον ασθενή και να ληφθούν μέτρα για την απομόνωση του ασθενούς και την αποφυγή μετάδοσης του ιού στο υπόλοιπο πλήρωμα.
Φωτό: Valda Kalnina/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ