
Αβεβαιότητας συνέχεια για την ορθή εφαρμογή του sulphur cap, καθώς, όπως ανακοίνωσε o αλληλασφαλιστικός οργανισμός Standard Club, από την 1/1/2020 δύο πλοία στα κινεζικά ύδατα βρέθηκαν να χρησιμοποιούν μη συμμορφούμενα καύσιμα.
Στο πρώτο πλοίο διενεργούνταν επιθεώρηση από το port state στο λιμάνι Qingdao, όταν η κινεζική Maritime Safety Administration (MSA) επιβεβαίωσε τη χρήση καυσίμου με περιεκτικότητα σε θείο 0,67%.
Το δεύτερο πλοίο ήταν αγκυροβολημένο στο Xiamen, όταν η MSA εντόπισε τη χρήση μη συμμορφούμενου με τους κανονισμούς του ΙΜΟ καυσίμου. Το εν λόγω πλοίο ήταν σε αγκυροβόλιο σχεδόν έξι ημέρες μετά την αλλαγή σε καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο. Ωστόσο, όπως αναφέρει το Standard Club, είναι πιθανό κατάλοιπα από τα βαρέα καύσιμα να παρέμειναν στην κύρια μηχανή του πλοίου, με αποτέλεσμα αυτό να εκλύει στην ατμόσφαιρα αέρια μη επιτρεπτά στην κινεζική ECA (emission control area).
Ακόμη δεν είναι βέβαιο εάν θα επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο στις διαχειρίστριες εταιρείες. Σύμφωνα με το άρθρο 106 του Atmospheric Pollution Prevention and Control Law, τα πρόστιμα δεν είναι δυνατό να είναι μικρότερα των $1.445 και υψηλότερα των $14.452.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Costamare Bulkers Holdings Limited ανακοίνωσε σήμερα το ντεμπούτο της ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία και την ολοκλήρωση του διαχωρισμού της από την…
Το NavHyS αποτελεί ένα πρωτοποριακό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στην τεχνολογική εξέλιξη της χρήσης υγρού υδρογόνου (LH₂) στη ναυτιλία. Στον πυρήνα της καινοτομίας…
Κατακόρυφη πτώση σημείωσαν οι συμφωνίες για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Μ&Α) τον Απρίλιο, απόρροια του εμπορικού πολέμου που πυροδότησε η δασμολογική πολιτική του Προέδρου των…
Ορόσημο για την ανάπτυξη της κορυφαίας εμπορικής πύλης των Φιλιππίνων συνιστά η ολοκλήρωση σημαντικών έργων από τον κολοσσό DP World στον λιμένα Manila South…
Εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για πολεμικά πλοία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας, Hanwha Ocean, φαίνεται να «ποντάρει» στις ΗΠΑ. Σύμφωνα…
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται εκ νέου το φυσικό αέριο της Ρωσίας, καθώς η ΕΕ επιδιώκει να τερματίσει τις ενεργειακές σχέσεις της με…
Οι χρηματιστηριακές κινήσεις του 119ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο John Fredriksen συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Μάλιστα, όπως έχει αναδειχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, το ενδιαφέρον…
Παρότι η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων έχει κατεβάσει ρυθμούς το 2025, αρκετές από τις παραγγελίες που λαμβάνουν χώρα αφορούν ιδιαίτερα καινοτόμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ