
Αβεβαιότητας συνέχεια για την ορθή εφαρμογή του sulphur cap, καθώς, όπως ανακοίνωσε o αλληλασφαλιστικός οργανισμός Standard Club, από την 1/1/2020 δύο πλοία στα κινεζικά ύδατα βρέθηκαν να χρησιμοποιούν μη συμμορφούμενα καύσιμα.
Στο πρώτο πλοίο διενεργούνταν επιθεώρηση από το port state στο λιμάνι Qingdao, όταν η κινεζική Maritime Safety Administration (MSA) επιβεβαίωσε τη χρήση καυσίμου με περιεκτικότητα σε θείο 0,67%.
Το δεύτερο πλοίο ήταν αγκυροβολημένο στο Xiamen, όταν η MSA εντόπισε τη χρήση μη συμμορφούμενου με τους κανονισμούς του ΙΜΟ καυσίμου. Το εν λόγω πλοίο ήταν σε αγκυροβόλιο σχεδόν έξι ημέρες μετά την αλλαγή σε καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο. Ωστόσο, όπως αναφέρει το Standard Club, είναι πιθανό κατάλοιπα από τα βαρέα καύσιμα να παρέμειναν στην κύρια μηχανή του πλοίου, με αποτέλεσμα αυτό να εκλύει στην ατμόσφαιρα αέρια μη επιτρεπτά στην κινεζική ECA (emission control area).
Ακόμη δεν είναι βέβαιο εάν θα επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο στις διαχειρίστριες εταιρείες. Σύμφωνα με το άρθρο 106 του Atmospheric Pollution Prevention and Control Law, τα πρόστιμα δεν είναι δυνατό να είναι μικρότερα των $1.445 και υψηλότερα των $14.452.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ