
Ο κατάλογος με τις πιο ασφαλείς αεροπορικές εταιρείες, όπως παρουσιάζεται από την AirlineRatings.com, δεν προκαλεί καμία έκπληξη, αφού οι μακροχρόνιοι και έμπειροι σε υπερπόντιες πτήσεις αερομεταφορείς αποδεικνύονται και άριστοι σε θέματα αξιοπλοΐας και σωστής λειτουργικής διαχείρισης του στόλου τους.
Το 2019 καταγράφηκαν, σύμφωνα με το Aviation Safety Network, 287 θάνατοι από 23 αεροπορικά δυστυχήματα σε σχέση με 561 θανάτους από 18 δυστυχήματα το 2018.
Ο παρακάτω κατάλογος ωστόσο διαμορφώνεται κάθε χρόνο βάσει συγκεκριμένων παραμέτρων, όπως οι επιθεωρήσεις και οι έλεγχοι από εθνικές και περιφερειακές υπηρεσίες, τα δυστυχήματα και τα συμβάντα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για κάθε αερομεταφορέα, η κερδοφορία, η ηλικία του στόλου και οι στρατηγικές για τεχνολογική εξέλιξη και για εστίαση στην ασφαλή διαχείριση του στόλου.
Οι εταιρείες που αξίζουν την απόλυτη εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού είναι:
1. Qantas (Αυστραλία)
2. Air New Zealand (Νέα Ζηλανδία)
3. EVA Air (Ταϊβάν)
4. Etihad (Άμπου Ντάμπι-ΗΑΕ)
5. Qatar Airways (Κατάρ)
6. Singapore Airlines (Σιγκαπούρη)
7. Emirates (Ντουμπάι-ΗΑΕ)
8. Alaska Airlines (ΗΠΑ)
9. Cathay Pacific Airways (Χονγκ Κονγκ-Κίνα)
10. Virgin Australia (Αυστραλία)
11. Hawaiian Airlines (ΗΠΑ)
12. Virgin Atlantic Airlines (Μεγάλη Βρετανία)
13. TAP Portugal (Πορτογαλία)
14. SAS (Δανία, Σουηδία και Νορβηγία)
15. Royal Jordanian (Ιορδανία)
16. Swiss (Ελβετία)
17. Finnair (Φινλανδία)
18. Lufthansa (Γερμανία)
19. Aer Lingus (Ιρλανδία)
20. KLM (Κάτω Χώρες)
Οι 10 πιο ασφαλείς low-cost εταιρείες είναι:
1. Air Arabia (ΗΑΕ)
2. Flybe (Μεγάλη Βρετανία)
3. Frontier (ΗΠΑ)
4. HK Express (Χονγκ Κονγκ-Κίνα)
5. IndiGo (Iνδία)
6. Jetblue (ΗΠΑ)
7. Volaris (Mεξικό)
8. Vueling (Ισπανία)
9. Westjet (Καναδάς)
10. Wizz (Ουγγαρία)
Φωτό: Gary He/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ